In this proceeding it is necessary to sign documents with a qualified signature, trusted or personal electronic signature, depending on the type of the procedure. A full list of Polish providers of qualified electronic signature is available after clicing the
link.
Bid bond
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Warunki zamówienia:
1.Termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od podpisania umowy.
2.Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu
/przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3.Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia
towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres, pod warunkiem, że
dostarczony asortyment będzie zgodny z wymaganiami zamawiającego, nieuszkodzony
i wolny od wad. Potwierdzeniem zgodności asortymentu z wymaganiami
zamawiającego, będzie nie zawierający uwag protokół odbioru podpisany przez obie strony.
4.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
5.Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone
postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a
Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne
roszczenie.
6. Zamawiający
traktuje wszystkie pozycje jako jedno postępowanie, wybrany zostanie jeden
wykonawca, który będzie miał dostępność we wszystkich pozycjach, oraz najniższą
łączną cenę po zsumowaniu pozycji.
7. Gwarancja
na dostarczony asortyment na okres nie krótszy niż gwarancja producenta
dostarczonego sprzętu.
8. Termin
związania ofertą: 30 dni
9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z
treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża
zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
10. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia lub zmiany warunków niniejszego
postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 388 81 71
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
NAME
EXTENSION
SIZE (kB)
PUBLISHING DATE
SOURCE
DOWNLOAD
Zapytanie Ofertowe dostawa wyposażenia.pdf
pdf
285.63
2023-09-05 14:26:00
Proceeding
Zał nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf
pdf
419.14
2023-09-05 14:26:00
Proceeding
Zał nr 2 Wzór umowy.pdf
pdf
194.04
2023-09-05 14:26:00
Proceeding
2023 09 14 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
pdf
157.94
2023-09-14 14:05:15
Public message
Announcements
2023-09-14 14:05
Gmina Trzebnica
Zamawiający
zamieszcza
informację
o
unieważnieniu
postępowania.
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements