Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2023 12:57:00 |
Składania : | 30-09-2023 23:59:00 |
Otwarcia : | 02-10-2023 09:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą
w Grudziądzu, zaprasza do
udziału w
postępowaniu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, pn. Badanie
sprawozdania finansowego MWiO sp. z o.o. w Grudziądzu za rok 2023 i 2024.
Niniejsze zamówienie publiczne, z
uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych
zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie
przekracza kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO
sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 1 z dnia 4 lipca 2022
r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień, których wartość nie przekracza
kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku –
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania
ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania badania sprawozdania finansowego Spółki za
2023 i 2024 rok oraz sporządzenie sprawozdania z badania określającego sytuację
finansową Spółki oraz jej wynik finansowy.
Rodzaj zamówienia: usługa
Termin składania ofert: 30.09.2023.,
godz.23:59.
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania badania ustala się na dzień:
a) 20
marca 2024 roku – za rok obrachunkowy 2023 r.,
b) 20 marca 2025 roku – za rok obrachunkowy 2024 r.
Szczegółowy dotyczące przedmiotu
zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Agnieszka
Ośka, tel. 56 450 49 26;
- w sprawach merytorycznych –
Aleksandra Borowska, tel. 56 450 49 04
lub poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego”
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101
02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
Komunikaty