Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2023 08:51:00 |
Składania : | 11-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a w ramach realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2023-2026 zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z faktem, iż zamówienie nie przekracza kwoty 130 000 zł, na usługę transportową dla CUS w Starachowicach.
Kod CPV:60140000- Nieregularny transport osób
1. .Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dla 26 osób na trasie Starachowice- Milanowska Wólka, Milanowska Wólka – Starachowice (województwo świętokrzyskie) w niżej określonych terminach.
28.09.2023r. - 29.09.2023r.
Przewóz należy zorganizować najkrótszą możliwą trasą.
Usługa transportu polegać będzie na:
W terminie: 28.09.2023 r.
· podstawieniu
pojazdu – godzina 7.50, parking Galerii „Skałka”
Starachowice,
ul. Armii Krajowej 28;
· wyjazd
ze Starachowic - godzina 8,00, parking Galerii „Skałka”
Starachowice,
ul. Armii Krajowej 28;
· przejazd na trasie Starachowice – Milanowska Wólka - dowóz osób do Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce, Milanowska Wólka 18a, 26-006 Nowa Słupia.
W terminie:29.09.2023 r.
· podstawienie pojazdu - godzina 14.00, Centrum Edukacyjne w Milanowskiej Wólce, Milanowska Wólka 18a, 26-006 Nowa Słupia.
· wyjazd z Milanowskiej Wólki - godzina 14.10, Centrum Edukacyjne w Milanowskiej Wólce, Milanowska Wólka 18a, 26-006 Nowa Słupia.
· przejazd na trasie Milanowska Wólka - Starachowice, dowóz osób na parking Galerii „Skałka” Starachowice, ul. Armii Krajowej 28;
Zamawiający nie zapewnia miejsca noclegowego dla kierowcy pojazdu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego, sprawnego technicznie środka transportu (posiadającego ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW) do przewozu wszystkich uczestników w każdym z terminów, a w przypadku awarii podstawienie zastępczego środka transportu. Zabronione jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu lub niezarejestrowanym. W trakcie przewozów Wykonawca udostępni również luki bagażowe, jeżeli będą niezbędne.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie usługi transportu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi przez innego przewoźnika. Powierzenie zastępczego wykonania usługi innemu przewoźnikowi nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania i zaniedbania podczas wykonywania usługi przez zastępczego przewoźnika, jak za własne działania i zaniedbania.
Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi transportowej.
Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy i zobowiązuje się do pokrycia całości szkód będących wynikiem realizacji umowy.
2. Termin realizacji usługi:
28 – 29 września 2023r
3. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100%
4. Warunki udziału w postępowaniu
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Płatność.
Zapłata zostanie uregulowana po wykonanej usłudze, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice NIP: 664-190-91-50 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
6. Dodatkowe informacje
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty