Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-09-2023 13:26:00 |
Składania : | 06-09-2023 13:25:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat
Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza
rzeczoznawców majątkowych do złożenia oferty na wykonanie
operatu szacunkowego
określającego wartość
rynkową prawa własności części nieruchomości gruntowej,
stanowiącej własność Gminy Starachowice, położonej w
Starachowicach przy ul. Benedyktyńskiej, oznaczonej w ewidencji
gruntów i budynków miasta Starachowice (obręb 0005)
jako
działka nr 1317/2 o powierzchni 0,0064 ha, dla
której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą
nr KI1H/000016471/0.
Celem wykonania wyceny jest określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia, na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej jako działka nr 1325/1 (obręb 0005).
Operat szacunkowy winien zawierać wyciąg z operatu oraz mapę sytuacyjno - wysokościową przedmiotowej nieruchomości z zaznaczeniem przedmiotu wyceny.
I. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta
winna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.
Termin wykonania do 14 dni od daty podpisania umowy.
II. KRYTERIUM OCENY OFERTY - CENA
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 273 82 58.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wykonany operat będzie stanowił informację publiczną zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 273 82 58,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty