Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 140/ZP/2023 „Dzierżawa elementów infrastruktury telekomunikacyjnej niezbędnej do sprawnego funkcjonowania jednostki organizacyjnej Policji – PP w Goździe.

Termin:
Zamieszczenia : 01-09-2023 15:11:00
Składania : 08-09-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Dzierżawa elementów infrastruktury telekomunikacyjnej niezbędnej do sprawnego funkcjonowania jednostki organizacyjnej Policji - PP w Goździe” - 140/ZP/2023 (Rej. 48/L/2023) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2022 poz. 1710 z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 185/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 18 kwietnia 2023r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 64200000-8

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

     1)      Okres świadczenia usługi: wymagany od dnia 06.11.2023r. do dnia 31.03.2025r.  tj. przez okres 17 miesięcy licząc od daty uruchomienia łącza i rozpoczęcia świadczenia usługi, po pozytywnym zakończeniu testów z jego działania potwierdzonego podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru łącza internetowego przez przedstawicieli każdej ze stron.

2)      Kryteria wyboru ofert dla każdego z zadań: cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

      4)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      5)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     6)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    7)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

      wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
            •      regulamin świadczenia usług Wykonawcy.

•      pełnomocnictwo/ w przypadku jeśli dotyczy.

Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności związane z uruchomieniem i bieżącym serwisem były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – załącznika nr 2.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;

e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
NOWY Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 2.pdf pdf 87.49 2023-09-06 15:10:12 Przedmiot zamówienia
NOWY Wzór umowy + wzór protokołu uruchomeinia i odbioru łącza.pdf pdf 265.61 2023-09-06 15:10:25 Kryterium
NOWY Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.pdf pdf 304.4 2023-09-06 15:22:21 Kryterium
Odpowiedź na pyt ds. 140-ZP-2023.pdf pdf 2493.27 2023-09-06 15:18:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-12 13:14 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęła 1 oferta tj.:

UNITEL-MEDIA Sp. z o.o.
ul. Pusta 10
26-611 Radom

Po dokonaniu jej badania i oceny jako jedynej oferty złożonej w prowadzonym zapytania ofertowym Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż spełnia ona wszystkie wymagania Zamawiającego i mieści się w środkach finansowych jakie zostały przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania dokonuje jej wyboru jako najkorzystniejszej.

Łączna wartość oferty: 17.834,70 zł brutto /słownie: siedemnaście tysięcy osiemset trzydzieści cztery i 70/100 złotych.
2023-09-06 15:18 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z wpłynięciem do Zamawiającego pytania w zakresie przedmiotowego zadania Zamawiający w załączeniu udostępnia jego treść wraz z udzieleniem na nie odpowiedziami.

Uwaga:
Zamawiający MODYFIKUJE Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w zakresie terminu uruchomienia/ rozpoczęcia i czasu świadczenia usługi łącza internetowego tzn. termin rozpoczęcie świadczenia usługi zostaje wydłużony do 06.11.2023r. przez co jednocześnie skróci się termin świadczenia usługi.

W związku z niniejszą zmianą Zamawiający w celu rzetelnego przygotowania przez Wykonawców konkurencyjnych ofert przedłuża termin składania ofert na dzień 08.09.2023r. do godz. 10.00

Odpowiedź na pyt ds. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dzierżawa łącza telekomunikacyjnego PP w Goździe. [Proszę o podanie łącznej wartości za okres 17 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego - zał. nr 1 ] zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - zał. nr 2

NOWY Opis przedmiotu [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy - Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

NOWY Wzór umowy + wz [...].pdf

(0)
3 Okres świadczenia usługi - Świadczenie usługi w terminie od 06.11.2023r. do 31.03.2025r. Potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi jest podpisany bez zastrzeżeń protokół uruchomienia i odbioru łącza internetowego przez przedstawicieli każdej ze stron. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy/ Oferta cenowa - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego zał. nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

NOWY Formularz ofert [...].pdf

(0)
5 Regulamin świdczenia usług Wykonawcy - Proszę o załączenie regulaminu świadczenia usług Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu umowy określonego w OPZ - zał. nr 2. - Oświadczam że zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i wzorze umowy. Proszę o potwierdzenie poprzez wpisanie "Akceptuje" (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 207