Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-08-2023 12:00:00 |
Składania : | 12-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-09-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej
130 000 zł bez podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA:
Dostawa oraz
uruchomienie bramki do wykrywania metali objętej min. 36 miesięczną gwarancją,
do siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jana
Kazimierza 10, wraz z przeszkoleniem pracowników z obsługi bramki, zgodnie z
OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do zlecenia.
TERMIN
REALIZACJI: 20.11.2023 r. – 30.11.2023 r.
GWARANCJA: min.
36 m-cy (Zamawiający wymaga dostarczenia karty gwarancyjnej wraz z dostawą
przedmiotu zamówienia).
DOSTAWA: dostawa
zamówienia będzie potwierdzona protokołem odbioru, podpisanym przez obie
strony.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający wyśle drogą mailową do Wykonawcy, Zlecenie na przedmiot zamówienia.
Zlecenie będzie zawierało: przedmiot zamówienia,
wartość zamówienia z oferty, termin realizacji zamówienia oraz warunki
płatności (Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury VAT oraz protokołu
odbioru, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od
daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego).
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu
zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór Zlecenia,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w
trybie zapytania ofertowego.
Oferent może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed
terminem składania ofert.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji na temat postępowania można
uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr telefonu:
22 553 -70-83 Paweł Sobieraj- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne.
o związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie Zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2023-09-18 13:05 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-34-2023 |
Komunikaty