Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej

Termin:
Zamieszczenia : 28-08-2023 16:55:00
Składania : 31-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu ofertowym):
"Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej".

 

Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ):

Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl

Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z publikacją ogłoszenia.

 

Warunki:

1.    Wymagany termin dostawy: do dnia 06.09.2023 r.

2.    Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.

3.    Podana cena jednostkowa (netto) musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy.

4.    Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do wyznaczonego dnia zakończenia postępowania  
 (31.08.2023 r. do godz. 10:00).

5.    W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum 
 Wsparcia Klienta - tel. 22 101 02 02 lub cwk@platformazakupowa.pl

6.    Wymagane dokumenty: Deklaracja właściwości użytkowych.

7.    Wymagane dokumenty dla Dostawców, którzy nie realizowali dostaw na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
 Sp. z o.o. w Oświęcimiu:

7.1.    prawidłowo wypełniona ankieta dostawcy (formularz dołączony do postępowania),

7.2.    wykaz wykonanych minimum 3 dostaw produktów, które są przedmiotem niniejszego postępowania o wartości netto  
 minimum 50 000 zł każda, z podaniem zakresu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców. Wykazane dostawy muszą być 
 potwierdzone dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których realizowane były dostawy,
 potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo oraz z należytą starannością.

8.    Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00
 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

9.    Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Grojecka 4, 32-600 Oświęcim, SUW Zaborze.

10.   Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - znaczenie 100%.

11.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia postępowania.

12.   Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest składając ofertę do dołączenia Karty technicznej / Karty katalogowej
  oferowanych produktów.

13.   Wszystkie oferowane elementy studni PP muszą pochodzić od jednego producenta

14.   Wszystkie oferowane włazy muszą pochodzić od jednego producenta

15.   Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez śladów uszkodzenia.

16.   Studnie kanalizacyjne zgodne z normami: PN-EN 13598-2:2020-11; PN-EN 476:2012

17.   Studnie dopuszczone do stosowania w pasie drogowym

18.   Włazy i wpusty zgodne z normą: PN-EN 124:2015

19.   Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo 
  zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez 
  podawania przyczyn oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do  
  występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu 
  poniesionych przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru
  innego Wykonawcy.

20.   Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

       tel.: 22 101 02 02

       e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ankieta dostawcy.pdf pdf 62.98 2023-08-28 16:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rura kanalizacyjna PVC SN 8 DN 200x5,9x3000 lita - 68 szt. - (0)
2 Kineta zbiorcza prawa DN 600/200 z wlotami do rury gładkiej - 10 szt. - (0)
3 Korek kanalizacyjny PVC DN 200 - 10 szt. - (0)
4 Rura trzonowa DN 600x6000 - 12 mb - (0)
5 Właz żeliwny fi 600 H=110 D400 z zawiasem, z zatrzaskiem, blokada-S - 10 szt. - (0)
6 Adapter DN 600/850 - 10 szt. - (0)
7 Pierścień żelbetowy odciążający DN 600 D 400 - 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 06.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324