Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2023 09:34:00 |
Składania : | 05-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-09-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Specyfikacja
1. Nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we
Wrocławiu ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław
2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego: dostawa i montaż intercomów (typ kasowy )na dyżurkach:
– KP Wrocław- Ołbin ul. Rydygiera 48 Wrocław
- KP Śródmieście ul. Grunwaldzka 4 Wrocław
- KP Długołęka
- KP Kobierzyce
ponadto wymiana uszkodzonej kontroli dostępu (wymiana starej) w KP Wrocław- Rakowiec ul. Traugutta 94 Wrocław
3. Termin
realizacji zamówienia publicznego: : do 10.10.2023r
4. Osoba do kontaktu z wykonawcą: Dorota Kowalska tel 71-340-42-04,
dorota.kowalska/@wr.policja.gov.pl
5. Kryteria wyboru ofert:
- cena 100%%
6. Wymagania
jakie powinien spełniać wykonawca:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej( może być dostarczony po wyborze Wykonawcy)..
9 Sposób przygotowania oferty:
- cena brutto
- złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem wymagań i warunków
zawartych w zapytaniu
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
10. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy składać wyłącznie za
pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 05.09.2023r. do godz. 10.00
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-05 10:54 | Dorota Kowalska |
Informuję,
że
wpłynęły
dwie
oferty.
1. UNIGUARD SECURITY SYSTEM - kwota oferty 89 020,14 PLN brutto 2. VOJT ELEKTRONIC - kwota oferty 8 794,50 PLN brutto Prace zostaną zlecone firmie VOJT ELECTRONIC. Dziękujemy za złożenie ofert i zapraszamy do dalszej współpracy. |
Komunikaty