Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usunięcie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku.

Wioleta Wrona
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 25-08-2023 15:43:00
Składania : 31-08-2023 11:00:00
Otwarcia : 31-08-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dot. zebrania, zabezpieczenia, załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest
 z terenu Gminy Pruszcz Gdański (powiat gdański, woj. pomorskie) w 2023 r.

 

 Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

Ul. Zakątek 1

83-000 Juszkowo

Osoba do kontaktu:

Wioleta Wrona, tel. 58 692 94 57, mail: wwrona@pruszczgdanski.pl


I. Przedmiot zamówienia: 

Zadanie będzie polegało na zebraniu, zabezpieczeniu, załadunku, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest, głównie pokrycia dachowego - płyty faliste azbestowo-cementowe. Łącznie planuje się do zebrania z terenu Gminy Pruszcz Gdański i przetransportowania na uprawnione składowisko ok. 57,696 Mg odpadów zawierających azbest (zastosowano przelicznik: 1 m2 = 16 kg). Zadanie realizowane w ramach konkursu Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

Wykonawca przed przystąpieniem do prac oraz po ich realizacji ma obowiązek przedłożyć  gminie następujące dokumenty:

  • kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest,
  • dokument potwierdzający zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu – zgodnie z §6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649 ze zm.) – np. potwierdzenie nadania;
  • Oświadczenia potwierdzające zebranie wyrobów zawierających azbest (potwierdzające ilość w m2 lub Mg odebranych odpadów azbestowych przeznaczonych do unieszkodliwienia) i brak uwag do wykonanych prac, podpisane przez właściciela nieruchomości, u którego wykonano usługę oraz przedstawiciela Wykonawcy;
  • Oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac, o którym mowa w § 8 ust. 3  rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest)
  • Karty przekazania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu gm. Pruszcz Gdański w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednie składowisko odpadów uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;
  • Protokół odbioru prac z usuwania wyrobów zawierających azbest.

Odbiór odpadów dokonywany będzie w następujących miejscowościach:  

1. Bogatka (1 posesja – 470m2= ok. 7,520 Mg); 2. Borkowo (1 posesja – 30m2= ok. 0,480 Mg);
3. Cieplewo (1 posesja – 200m2= ok. 3,200 Mg);  4. Jagatowo (1 posesja – 50m2= ok. 0,800 Mg); 
5. Lędowo (1 posesja – 80m2= ok. 1,280 Mg);  6. Łęgowo (1 posesja – 140m2= ok. 2,240 Mg);
7. Radunica (1 posesja – 90m2= ok. 1,440 Mg); 8. Rokitnica (1posesja -130m2= ok. 2,080 Mg);
9. Roszkowo (1 posesja – 150m2= ok. 2,400Mg); 10. Rotmanka (2 posesje – łącznie 256m2= ok. 4,096 Mg); 11. Straszyn (3 posesje – łącznie 1280m2= ok. 20,480 Mg);  12. Wiślina (1 posesja – 120m2 = ok. 1,440 Mg);  13. Wiślinka (3 posesje – łącznie 610m2= ok. 9,760 Mg).

II. Termin realizacji zadania: niezwłocznie od dnia podpisania umowy, maksymalnie do dnia 25 października 2023 r.

III. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

Cena obejmuje wszystkie opłaty, koszty oraz podatki niezbędne do poniesienia w celu należytego wykonania zamówienia.

IV. Sposób przygotowania oferty:

1) Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus,

2) Cena winna być wyrażona w złotych polskich.

3) Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom

4) Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto przedmiotu zamówienia.

V. Sposób i termin złożenia oferty:

Sposób: ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus (www.platformazakupowa.pl). W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do pięciu dni od dnia wystawienia zapytania ofertowego na  Platformie Zakupowej Open Nexus.     

VI. Odrzucenie oferty:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

5. Oferta z niekompletnym lub brakiem zamieszczonym wypełnionym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

VII. Do ofert należy załączyć : WARUNEK KONIECZNY

1.       Wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 3

2.       Oświadczenie o posiadanych wymaganych prawem uprawnieniach do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia,

3.       Skan posiadanych opłaconych polis od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia,

4.       Wykaz (co najmniej 3) zadań zrealizowanych dla Jednostek Samorządu Terytorialnego. 

5.       Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy ma obowiązek przedłożyć Gminie: kopię polisy ubezpieczeniowej wykonawcy; kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest. Po realizacji zadania należy dostarczyć: oryginały dwustronnie podpisanych Protokołów odbioru prac z poszczególnych miejsc usuwania wyrobów zawierających azbest; oryginały kart przekazania odpadów na uprawnione składowisko, zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu – np. potwierdzenie nadania.

VIII. Badanie ofert:

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:                      

-  jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

- Oferent wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających   wyjaśnień.                                                                                                                                                    

 - Oferent nie załączy wypełnionego (skan) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu – zał.  nr 3

 IX. Warunki płatności.

1. Faktura będzie płatna przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe wskazane na fakturze, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wykonanego przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem odbioru.

2. Za datę zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.

 X. Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Usługobiorcą,   którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Usługobiorcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.                                                                                                                                                                                                                  

1)      W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.    

2)      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.                                                                                                                                    

3)      Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.          

4)      Wszystkie koszty związane z realizacją umowy po stronie Wykonawcy.    

5)      Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.   

6)      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605).

 XIII.  Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych:

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych:

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania:

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne  w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia  im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

XIV.  Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

XV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;

2. zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;

3. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty

4. odstąpienia od zawarcia umowy.

XVI. Załączniki:

1.       Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia,

  1. Projekt umowy
  2. Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 oświadczenie dot uprawnień i polisy.pdf pdf 197.63 2023-08-25 15:43:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2 proj. umowy.pdf pdf 4000.67 2023-08-25 15:43:00 Przedmiot zamówienia
zał. 3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 523.55 2023-08-25 15:43:00 Przedmiot zamówienia
zał. 4 RODO.pdf pdf 413.66 2023-08-25 15:43:00 Przedmiot zamówienia
zał. 1 oświadczenie dot uprawnień i polisy.pdf pdf 197.63 2023-08-25 15:43:00 Kryterium
zał. nr 2 proj. umowy.pdf pdf 4000.67 2023-08-25 15:43:00 Kryterium
zał. 3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 523.55 2023-08-25 15:43:00 Kryterium
zał. 4 RODO.pdf pdf 413.66 2023-08-25 15:43:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie będzie polegało na zebraniu, zabezpieczeniu, załadunku, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest, głównie pokrycia dachowego - płyty faliste azbestowo-cementowe. Łącznie planuje się do zebrania z terenu Gminy Pruszcz Gdański i przetr Odbiór odpadów dokonywany będzie w następujących miejscowościach: 1. Bogatka (1 posesja – 470m2= ok. 7,520 Mg); 2. Borkowo (1 posesja – 30m2= ok. 0,480 Mg); 3. Cieplewo (1 posesja – 200m2= ok. 3,200 Mg); 4. Jagatowo (1 posesja – 50m2= ok. 0,800 Mg); 5. Lędowo (1 posesja – 80m2= ok. 1,280 Mg); 6. Łęgowo (1 posesja – 140m2= ok. 2,240 Mg); 7. Radunica (1 posesja – 90m2= ok. 1,440 Mg); 8. Rokitnica (1posesja -130m2= ok. 2,080 Mg); 9. Roszkowo (1 posesja – 150m2= ok. 2,400Mg); 10. Rotmanka (2 posesje – łącznie 256m2= ok. 4,096 Mg); 11. Straszyn (3 posesje – łącznie 1280m2= ok. 20,480 Mg); 12. Wiślina (1 posesja – 120m2 = ok. 1,440 Mg); 13. Wiślinka (3 posesje – łącznie 610m2= ok. 9,760 Mg).

zał. 1 oświadczenie [...].pdf

zał. nr 2 proj. umow [...].pdf

zał. 3 oświadczenie [...].pdf

zał. 4 RODO.pdf

57.696 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

zał. 1 oświadczenie [...].pdf

zał. nr 2 proj. umow [...].pdf

zał. 3 oświadczenie [...].pdf

zał. 4 RODO.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 226