Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SJO/ZP/08/2023/TP Dostawa 3 monitorów multimedialnych (interaktywnych) wraz z montażem

Agnieszka Woźniak
Politechnika Warszawska
Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2023 14:50:00
Składania : 04-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 04-09-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia - monitory.pdf pdf 1610.09 2023-08-27 14:50:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy ostateczne.pdf pdf 228.43 2023-08-27 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ- Formularz ofertowy.doc doc 35.5 2023-08-27 14:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 55.62 2023-08-27 14:50:00 Postępowanie
SWZ_monitory.docx docx 120.34 2023-08-31 13:36:19 Postępowanie
Informacja z otwarcia.pdf pdf 503.43 2023-09-04 16:30:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania na stronę.pdf pdf 633 2023-09-12 14:23:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-23 08:28 Agnieszka Woźniak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. art. 260 ust 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.

2023-09-12 14:23 Agnieszka Woźniak ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania pn.:
DOSTAWA 3 MONITORÓW MULTIMEDIALNYCH (INTERAKTYWNYCH) WRAZ Z MONTAŻEM
SYGNATURA: SJO/ZP/08/2023/TP

Działając na podstawie art. art. 260 ust 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu na dostawę 3 monitorów multimedialnych (interaktywnych) wraz z montażem wpłynęły 4 oferty:
1) KRAFTMANN Cezary Czerny, 03-117 Warszawa, ul. Kabrioletu 4, NIP: 5222738648:
2) Wilanka sp. z o.o., 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 16, NIP: 7010819923:
3) ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, 99-300 Kutno, ul. Noskowskiego 1, NIP: 7752667756:
4) AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J., Kielce, ul. Głowackiego 7/7, NIP: 6572506821:

W wyniku analizy wyjaśnień Wykonawców do złożonych ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty ze względu na niezgodność ich treści z warunkami zamówienia, co wypełnia dyspozycję art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605):

Tym samym Zamawiający informuje, iż nie wyłonił wykonawcy zamówienia i unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie opublikuje zawiadomienie o wszczęciu kolejnego postępowania w tej sprawie.

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-09-04 16:30 Agnieszka Woźniak Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły oferty, wskazane w załączniku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 42682,93 PLN netto.
2023-09-01 12:52 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 4 z dnia 01.09.2023 r.:
Witam,
Chcielibyśmy poprosić o uściślenie/wyjaśnienie kwestii związanej z montażem, ponieważ nie jest to ściśle określone ani w SWZ ani umowie. Co dla Państwa wchodzi w zakres montażu? W jakich godzinach miałby się on odbywać? Czy są wymagane elementy/ akcesoria montażowe tj. dodatkowe kable, uchwyty? Czy kable mają być ukryte w maskownicach?

Odpowiedź na pytanie nr 4:
Montaż we wrześniu powinien odbywać się w dni robocze w godz. 9-15. W październiku montaż możliwy jest tylko w weekendy w godz. 8-17.
Każdy ekran będzie miał swoją lokalizację w innym pomieszczeniu, gdzie warunki uruchomienia i pracy danego ekranu są inne. Stąd możliwość dla Państwa skorzystania z wizji lokalnej. W przypadku braku możliwości skorzystania z bezpośrednich oględzin miejsc montażu proponujemy, na wszelki wypadek, skalkulować w kosztach konieczność zastosowania niezbędnego okablowania i listew maskujących. Trudno nam, jako osobom spoza branży, oceniać i decydować o sposobie montażu i podłączenia i przedstawiać ten zakres w OPZ.
2023-09-01 09:38 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 3 z dnia 31.08.2023 r.:
Witamy serdecznie
prosimy o potwierdzenie ze mozna zastosowac monitory z nakladka dotykowa jaki zestawy, które spełniają rzecz jasna wytyczne z opz gdyz nie ma na rynku monitorów 40" i 70" majacych fabryczny dotyk wiec nakladka dotykowa spowoduje ze bedzie wszystko spelnione
ewentualnie czy moga to byc monitory wieksze np. 75" zamiast 70" czy 43" zamiast 40"
czy jesli chodzi o montaz nalezy procz uchwytu do sciany i zamocowania przewidziec prowadzenie kabli i kable lub jakies przylacza ?

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Dopuszczamy zastosowanie nakładki dotykowej jak również zmianę wielkości dostarczonych ekranów w zakresie:

- dla 40” w zakresie 37” do 43”

- dla 70” w zakresie 65” do 75”

- dla 75” w zakresie 70” do 80”

Zakładamy konieczność zastosowania przez Wykonawcę niezbędnej trasy kablowej lecz jedynie w zakresie pomieszczenia, w którym będzie umieszczony ekran.
2023-08-31 14:33 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 2 z dnia 31.08.2023 r.:
Dzień Dobry
a. Według naszego rozeznania nie ma monitorów 40 cali i 70 cali spełniających wymagania .
b. Czy Zamawiający dopuści zamiast monitorów 40 i 70 cali monitory o przekątnej 65 cali ?
c. Czy Zamawiający dopuści monitory posiadające kamerę zewnętrzną podłączaną przez złącze USB zamiast kamery wbudowanej ?
d. Jeśli Zamawiający zna modele spełniające wymagania czy może je podać ?

Odpowiedź na pytanie nr 2:
a. Opis zamówienia został przez nas przygotowany na podstawie dokładnej analizy dostępnego na rynku sprzętu.

b. Dopuszczamy zmianę wielkości dostarczonych ekranów w zakresie:

- dla 40” w zakresie 37” do 43”

- dla 70” w zakresie 65” do 75”

- dla 75” w zakresie 70” do 80”

c. Akceptujemy tylko rozwiązanie z wbudowaną kamerą.

d. Nie możemy sugerować producentów zamawianego sprzętu
2023-08-30 15:08 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 1 z dnia 30.08.2023 r.:
Mam pytanie dotyczące ilości złącz HDMI.
Czy w monitorach może być ilość gniazd HDMI x 3 szt. i 1 szt. HDMI out zamiast wymaganych 4 szt. HDMI i HDMI out - 1 szt.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
„Dopuszczamy możliwość dostawy monitorów z trzema gniazdami HDMI (zamiast czterech opisanych przez nas w SWZ do postępowania) i jednym gniazdem HDMI out (zgodnie z wymaganiami)”

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 441