Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2023 08:46:00 |
Składania : | 29-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zleca przeprowadzenie analizy stanu zabezpieczenia, przez ZWiK Grodzisk Mazowiecki, dostaw wody w sytuacjach kryzysowych dla mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki. W tym:
- określenie zasobów Spółki w zakresie możliwości dostaw wody w sytuacji kryzysowej,
- zidentyfikowanie potrzeb mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki dla dostaw wody w sytuacji kryzysowej,
- zidentyfikowanie niedoborów w zakresie zaopatrzenia mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki w wodę w sytuacji kryzysowej na poziomie co najmniej równym z zapotrzebowaniem fizjologicznym,
- przygotowanie wytycznych dla Spółki celem zapewnienia możliwości zaopatrzenia mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki w wodę w sytuacji kryzysowej na poziomie co najmniej równym z zapotrzebowaniem fizjologicznym.
- Analizę należy wykonać w oparciu o:
- Zarządzenie nr 2/95 Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 września 1995 r. w sprawie zasad zapewnienia funkcjonowania publicznych urządzeń zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych (M.P. Nr 59, poz. 663) – (nieobowiązujące).
- Ustawę z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym,
- Wystąpienie pokontrolne P/23/087 „Zapewnienie
bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę wybranych jednostek samorządu terytorialnego
na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych” (w załączeniu)
Termin na wykonanie zamówienia - 14 dni od przyjęcia zlecenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty