Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PLAON/WR/06/2022 DOSTAWA ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWYCH, OPATRUNKOWYCH , POMOCNICZYCH, RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH

Deadlines:
Published : 22-08-2023 13:17:00
Placing offers : 30-08-2023 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 22 673 52 35  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ARTYKUŁY JEDNORAZOWE, OPATRUNKOWE, POMOCNICZE, RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE.PDF PDF 2021.97 2023-08-22 13:17:00 Proceeding
Zalącznik 3 - Wzór umowy.docx docx 31.03 2023-08-22 13:17:00 Proceeding
Załącznik 2 - Formularz asortymentowo-cenowy część 1..xls xls 61.5 2023-08-22 13:17:00 Subject of the order
Załącznik 2 - Formularz asortymentowo-cenowy część 2.xls xls 49.5 2023-08-22 13:17:00 Subject of the order
Załącznik 2 - Formularz asortymentowo-cenowy część 3..xls xls 54 2023-08-22 13:17:00 Subject of the order
Załącznik 2 -Formularz asortymentowo-cenowy część 4..xls xls 49 2023-08-22 13:17:00 Subject of the order
Załącznik 1 - Formularz oferty.doc doc 39.5 2023-08-22 13:17:00 Criterion
Odpowiedzi na pytania do części 1, 2 i 3.pdf pdf 219.47 2023-08-28 10:44:16 Public message
INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY.PDF PDF 420.08 2023-08-30 13:18:11 Public message

Announcements

2023-08-30 13:18 Lidia Rokicka W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.

INFORMACJA O WYBORZE [...].PDF

2023-08-28 10:44 Lidia Rokicka W ZAŁĄCZENIU ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO CZĘŚCI 1, 2, 3

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - CZĘŚĆ 1 Proszę o podanie cen jednostkowych w załączniku nr 2 część 1

Załącznik 2 - Formul [...].xls

1 delivery - (0)
2 ARTYKUŁY POMOCNICZE - CZĘŚĆ 2 Proszę o podanie cen jednostkowych w załączniku nr 2 część 2

Załącznik 2 - Formul [...].xls

1 delivery - (0)
3 ARTYKUŁY OPATRUNKOWE - CZĘŚĆ 3 Proszę o podanie cen jednostkowych w załączniku nr 2 część 3

Załącznik 2 - Formul [...].xls

1 delivery - (0)
4 RĘKAWICZKI JEDNORAZOWE Proszę o podanie cen jednostkowych w załączniku nr 2 część 4

Załącznik 2 -Formula [...].xls

1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Minimum 12 miesięcy. Proszę potwierdzić lub zaproponować w miesiącach. (0)
6 FORMULARZ OFERTY - Załącznik nr 1 Attachment required

Załącznik 1 - Formul [...].doc

(0)
7 KRS LUB CEIDG - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy każdego z nich. Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 568