Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-08-2023 13:32:00 |
Składania : | 28-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-08-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.11.4.2023.NU Krosno, dnia 21.08.2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych”.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
30192170-3 tablice ogłoszeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zakupu i montażu 2 sztuk tablic.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Zakres robót.
1. Demontaż 2 sztuk tablic ogłoszeniowych istniejących na terenie Miasta Krosna.
2. Wywózka i utylizacja 2 sztuk tablic.
3. Kwotę
otrzymaną w punkcie złomu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Krosna
w banku PKO: 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883.
4. Zakup 2 sztuk nowych tablic ogłoszeniowych wraz z montażem.
5. Obramowanie oraz elementy montażowe zakupionych tablic wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor grafit (RAL 7021), odpornej na warunki atmosferyczne, montaż w fundamentach betonowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.
6. Tablice bez daszków zabezpieczających
(zdjęcie poglądowe)
7. Powierzchnia ekspozycyjna tablic ogłoszeniowych powinna być wykonana z płyty MFP/OSB 3/18 cm, wodoodpornej, zaimpregnowanej w kolorze jasnym. Wielkość powierzchni ekspozycyjnej: 125 cm (szer.) x 180 cm (wys.), wysokość od gruntu do powierzchni ekspozycyjnej: ok. 40 - 50 cm.
8. Demontaż istniejących tablic oraz montaż nowych powinien nastąpić w niewielkich, najwyżej kilkudniowych odstępach czasowych, by zapewnić ciągłość wywieszonych informacji na tablicach ogłoszeń.
2.2. Bezpieczeństwo i higiena pracy.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca
jest zobowiązany do
zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu
pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z
realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji
zamówienia dla osób trzecich.
2.3. Stosowanie się do prawa i innych przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie uregulowania prawne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót.
2.4. Kontrola jakości robót.
Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą budowlaną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023 r.
4. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy :
1) Wypełniony formularz oferty,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Warunki płatności
1) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia fakturą końcową przelewem wystawioną po zakończeniu i odebraniu zakresu prac.
2) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
3) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
4) Ofertę
należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl, do
dnia
28 sierpnia r. do godziny 12.00 w formie elektronicznej.
5) Otwarcie
ofert nastąpi elektronicznie w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godzinie 12.05
w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5
7. Wykaz załączników:
1) Załącznik nr 1 – Druk oferty;
8. Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2023-09-12 07:32 | Natalia Uram | Protokół z otwarcia ofert |
2023-09-05 09:17 | Natalia Uram | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty