Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7021.11.4.2023.NU Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych

Natalia Uram
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2023 13:32:00
Składania : 28-08-2023 12:00:00
Otwarcia : 28-08-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KSL.7021.11.4.2023.NU                                                                                                                                                      Krosno, dnia 21.08.2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia poniżej  130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych”.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:             

30192170-3                tablice ogłoszeń

 

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zakupu i montażu 2 sztuk tablic.

 

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1.   Zakres robót.

1.      Demontaż 2 sztuk tablic ogłoszeniowych istniejących na terenie Miasta Krosna.

2.      Wywózka i utylizacja 2 sztuk tablic.

3.      Kwotę otrzymaną w punkcie złomu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Krosna
w banku PKO: 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883.

4.      Zakup 2 sztuk nowych tablic ogłoszeniowych wraz z montażem.

5.     Obramowanie oraz elementy montażowe zakupionych tablic wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor grafit (RAL 7021), odpornej na warunki atmosferyczne, montaż w fundamentach betonowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.

6.      Tablice bez daszków zabezpieczających

      

 
 

            (zdjęcie poglądowe)

7. Powierzchnia ekspozycyjna tablic ogłoszeniowych powinna być wykonana z płyty MFP/OSB 3/18 cm, wodoodpornej, zaimpregnowanej w kolorze jasnym. Wielkość powierzchni ekspozycyjnej: 125 cm (szer.) x 180 cm (wys.), wysokość od gruntu do powierzchni ekspozycyjnej: ok. 40 - 50 cm.

8.      Demontaż istniejących tablic oraz montaż nowych powinien nastąpić w niewielkich, najwyżej kilkudniowych odstępach czasowych, by zapewnić ciągłość wywieszonych informacji na tablicach ogłoszeń.

 

2.2.   Bezpieczeństwo i higiena pracy.

W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany do
zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu  pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.

 

2.3.   Stosowanie się do prawa i innych przepisów.

Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie uregulowania prawne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót.

 

2.4.   Kontrola jakości robót.

Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą budowlaną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.

3.      Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023 r.

4.      Warunki wymagane od wykonawcy:

Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy :

1)      Wypełniony formularz oferty,

2)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.      Warunki płatności

1)    Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia fakturą końcową przelewem wystawioną po zakończeniu i odebraniu zakresu prac.

2)      Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,

3)      Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

6.      Opis sposobu przygotowania oferty:

1)      Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

2)      Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.

3)      Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.

4)      Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl,  do dnia
28 sierpnia r. do godziny 12.00 w formie elektronicznej.

5)      Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godzinie 12.05
w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5

 7.      Wykaz załączników:

1)      Załącznik nr 1 – Druk oferty;

 8.      Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1oferta.docx docx 13.24 2023-08-21 13:32:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 306.49 2023-09-05 09:17:11 Publiczna wiadomość
protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 728.56 2023-09-12 07:32:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-12 07:32 Natalia Uram Protokół z otwarcia ofert

protokół z otwarcia [...].pdf

2023-09-05 09:17 Natalia Uram Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i montaż 2 sztuk tablic - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261