Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych.

Termin:
Zamieszczenia : 04-05-2017 14:41:28
Składania : 11-05-2017 13:12:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie, zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, pn.: „Dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych ”.
1. Wymagania dostawy i odbioru jakościowego:
1.1. Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie 21 dni od daty złożenia zamówienia.
1.2. Dostawa – na koszt wykonawcy do Magazynu Druków Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce w godz. 8.00-15.00.
1.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad technicznych.
1.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
1.5. Wykonawca zapewni opakowanie towaru wymagane do zabezpieczenia go przed uszkodzeniem w drodze do miejsca przeznaczenia.
1.6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu w dostawie uniemożliwiającego jego przyjęcie do magazynu Zamawiającego, podstawą odbioru przedmiotu umowy będzie protokół rozbieżności podpisany przez Zamawiającego.
1.7. W przypadku opisanym w pkt. 1.6. Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem protokół rozbieżności.
1.8. Zamawiający dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru ilościowego i jakościowego. O terminie odbioru przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru jakościowego, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń co do sposobu przeprowadzenia odbioru.
1.9. W przypadku ustalenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna, uszkodzona, wadliwa Wykonawca w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia sporządzenia protokołu zawierającego zastrzeżenia, zobowiązany jest do wymiany wadliwych elementów dostawy na nowe wolne od wad lub do uzupełnienia braków.
2. Warunki płatności:
2.1. Termin i forma płatności – 30 dni od daty otrzymania faktury.
2.2. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce
3. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami: Tomasz Marszałek tel. 41 349 28 35
4. Termin przydatności do użycia dostawy min. 24 miesiące (nie dotyczy wody utlenionej i płynu do dezynfekcji powierzchni min. 18 miesięcy).

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opatrunek hydrożelowy nie mniejszy niż 10x10 cm 150 szt. - (0)
2 Kompres jałowy nie mniejszy niż 7,5 cm x 7,5 cm opak. 5 szt. 1000 opak. - (0)
3 Opaska dziana 4 m x 10 cm 250 szt. - (0)
4 Opaska elastyczna 3 m x 15 cm 100 szt. - (0)
5 Folia termoizolacyjna 160x210 cm 50 szt. - (0)
6 Rurka ustno-gardłowa nr 3 lub 4 50 szt. - (0)
7 Woda utleniona 100 ml 60 szt. - (0)
8 Nożyczki do apteczki lub nóż do przecięcia pasów bezpieczeństwa - 70 szt. - (0)
9 Płyn do dezynfekcji powierzchni ze spryskiwaczem nie mniejszy niż 0,5l , na bazie alkoholu, o szerokim spektrum biobójczym (np. Aerodesin 2000, Velox ) 20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy 0% 21 dni od złożenia zamówienia (0)
2 Koszt dostawy 0% Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności 0% przelew 30 dni (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261