Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.12.23.ZPOF Dostawa komory chłodniczej do kostnicy

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 17-08-2023 09:43:00
Składania : 24-08-2023 11:00:00
Otwarcia : 24-08-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż komory chłodniczej dla 3 trumien wraz z agregatem 230 V – 1 sztuka (wym. zewn. ok. 260/90/198 cm) Komora wykonana w układzie jednodrzwiowym. Komora winna być wykonana z paneli wypełnionych materiałem izolacyjnym (poliuretan), zewnętrzna powierzchnia wykonana z blachy ocynkowanej, lakierowanej, wewnętrzna z blachy nierdzewnej. Komora wyposażona w wózek zasadniczy i pomocniczy umożliwiający wygodny załadunek. Komora wyposażona w 3 tace wykonane ze stali kwasoodpornej. Możliwość zastosowania niskich temperatur od -5 do +10 st. C Do oferty należy załączyć kartę katalogową oferowanego produktu.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 640

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwią-zanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa komory chłodniczej do kostnicy, znak sprawy ZP.271.12.23.ZPOF prowadzonym w trybie zapyta-nia ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o do-stępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres prze-chowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fi-zycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-08-29 12:29 Łukasz Sobis Zamawiający postanawia wybrać ofertę:
1. PRIMA-TECH JERZY ROTT, SANDRA ROTT SPÓŁKA CYWILNA, ul. Górna 2A, 42-262 Kolonia Poczesna
Cena oferty: 35 939,99 zł brutto

Uzasadnienie: Oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta złożona jako jedyna.
2023-08-24 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 33 940,00 zł brutto.
2023-08-21 14:19 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęło pytanie:
" prosimy o sprecyzowanie okreslenia "wózek zasadniczy i pomocniczy". Jaki jest wymiar i wysokość pomieszczenia, w którym będzie montowana komora ? "

Odpowiedź:
Określenie wózek zasadniczy i pomocniczy znalazło się omyłkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że wózek zasadniczy i pomocniczy nie stanowi zakresu zamówienia.

Wymiary pomieszczenia: wysokość 3.35 m, szerokość 2.67 m, długość 5.37 m, wymiary drzwi szerokość 1.20 m, wysokość 2.05 m

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i montażu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Karty katalogowe - Należy załączyć karty katalogowe oferowanych urządzeń. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230