Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa brandowanych gadżetów reklamowych dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 17:56:00
Składania : 28-08-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie, z podziałem na trzy części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg wyboru Wykonawcy na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Zapraszamy do zapoznania się z załączoną dokumentacją Zapytania Ofertowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik_2_do_Zapytania_Ofertowego_wzór_umowy.pdf pdf 583.51 2023-08-16 17:56:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_do_Zapytania_Ofertowego_Szczególowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf pdf 3234.34 2023-08-16 17:56:00 Postępowanie
Zapytanie_Ofertowe_dostawa_brandowanych_gadżetów_reklamowych.pdf pdf 313.62 2023-08-16 17:56:00 Postępowanie
Załącznik_3_do_Zapytania_Ofertowego_informacja_RODO.pdf pdf 360.92 2023-08-16 17:56:00 Kryterium
Załącznik_nr_1A_do_Zapytania_Ofertowego_Formularz_asotymentowo_cenowy.xlsx xlsx 1663 2023-08-16 17:56:00 Kryterium
Informacja_dla_wykonawców_odpowiedzi_na_pytania_21082023.pdf pdf 338.13 2023-08-21 15:47:35 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr_1_do_Zapytania_Ofertowego_Szczególowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia_AKTUALNY.pdf pdf 896.06 2023-08-21 15:47:35 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr_1A_do_Zapytania_Ofertowego_Formularz_asotymentowo_cenowy_AKTUALNY.xlsx xlsx 1746.24 2023-08-21 15:47:35 Publiczna wiadomość
Nadruk-torba-AIK_podgląd.png png 568.86 2023-08-22 10:31:05 Publiczna wiadomość
Wyniki_gadżety_reklamowe_AIK_część_I_II_i_III_04092023.pdf pdf 434.4 2023-09-04 12:02:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-04 12:02 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie przekazuje (publikuje) w załączeniu wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę brandowanych gadżetów reklamowych w zakresie objętym częścią nr 1, 2 i 3 zamówienia.

Wyniki_gadżety_rekla [...].pdf

2023-08-22 10:31 Ewelina Granat W związku z kolejnym pytaniem do przedmiotu zamówienia: „Proszę o udostępnienie grafiki jak ma być umieszczona na torbach bawełnianych w celu precyzyjnej wyceny przy zapisie nadruk full kolor”, Zamawiający w odpowiedzi udostępnia w załączniku grafikę w celu wyceny nadruku na torbach bawełnianych, z tym jednak zastrzeżeniem, że docelowo na etapie produkcyjnym zostanie wykonawcy dostarczony projekt graficzny ze zmienioną treścią napisu /nazwą Uczelni.

Nadruk-torba-AIK_pod [...].png

2023-08-21 15:47 Ewelina Granat W związku z pytaniami Wykonawców Zamawiający udostępnia w załączniku odpowiedzi zarazem informując o zmianie zakresu zamawianych asortymentów w części nr 1 zamówienia, polegającej na wykreśleniu/rezygnacji z pozycji o nr 14 „Zestaw bambusowy latarka i długopis” oraz poz. o nr 20 „Zestaw piśmienniczy w tubie”.
Zamawiający udostępnia także w załącznikach stosownie zmodyfikowane w zakresie części nr 1 zamówienia: SOPZ "AKTUALNY" oraz Formularz asortymentowo – cenowy "AKTUALNY".

Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 28.08.2023 r., godz. 10:00.

W pozostałym zakresie zamówienie pozostaje bez zmian.

Informacja_dla_wykon [...].pdf

Załącznik_nr_1_do_Za [...].pdf

Załącznik_nr_1A_do_Z [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI I jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem - WORKI BAWEŁNIANE, WORKI KORKOWE, BAWEŁNIANE TORBY Z KORKIEM, TORBY BAWEŁNIANE, TORBY PAPIEROWE, TORBY REKLAMOWE LAMINOWANE, ZAKŁADKI BAMBUSOWE, OŁÓWKI Z GUMKĄ, DŁUGOPISY METALOWE TOUCH PEN, DŁUGOPISY KORKOWE, DŁUGOPISY ECO, ELEGANCKIE ETUI NA DŁUGOPIS, TRÓJKĄTNE ZAKREŚLACZE, EKOLOGICZNE NOTATNIKI A5 Z DŁUGOPISEM, SMYCZE REKLAMOWE, KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE, PIŁECZKI ANTYSTRESS, KUBKI ECO, FILIŻANKI Z PODSTAWKĄ, ŚWIECZKI ZAPACHOWE, WIZYTOWNIKI MATOWE, GŁOŚNICZKI ECO, POWERBANKI, DREWNIANY PEN DRIVE, SELFIE STICKI, DREWNIANE UKŁADANKI LOGICZNE, AKTÓWKI, GLINIANE DONICZKI Z NASIONAMI, KRÓWKI REKLAMOWE. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI II jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem - SŁOICZKI MIODU, CZEKOLADKI. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
3 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI III jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem - PIÓRO KULKOWE PARKER IM W ETUI. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu odbioru dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia będzie realizowany do 25 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe terminy zawiera załącznik nr 1 - SOPZ oraz załącznik nr 2 - Wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy, w szczególności koszty surowców, materiałów, koszty nadruku i konfekcjonowania, koszty osobowe koszty energii i innych mediów, koszty ewentualnego podwykonawstwa, koszty transportu/ wysyłki, w tym dostarczenia, rozładunku i wniesienia do pomieszczenia w budynku Zamawiającego oraz wszelkie opłaty, narzuty, podatki, koszty zw. z ubezpieczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany zakres dostawy (części zamówienia, na które składana jest oferta) i wyliczenie ceny oferty - Należy potwierdzić oferowany zakres dostawy - części zamówienia na które składana jest oferta i w tym celu przedstawić kalkulację ceny ofertowej netto i brutto za oferowany zakres (część I i/ lub II) i/ lub III zamówienia, w tym podać ceny składowych asortymentów i wyliczyć cenę netto i brutto każdej części zamówienia, na którą składana jest oferta. Kalkulację należy sporządzić z wykorzystaniem załącznika nr 1A do Zapytania Ofertowego - Formularz asortymentowo - cenowy i załączyć ww. do oferty. Uwaga! Formularz asortymentowo - cenowy został zmieniony w dniu 21.08.2023 r. (proszę załączyć AKTUALNY) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik_nr_1A_do_Z [...].xlsx

(0)
6 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot."

Załącznik_3_do_Zapyt [...].pdf

(0)
7 Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz.129). - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 545