Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.14.2023 "Wykonanie i montaż zabudowy kuchennej w świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze - fundusz sołecki"

Aleksandra Kisły
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 12:59:00
Składania : 25-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 25-08-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Koronowo 01.08.2023 r.

 

Wytyczne

do postępowania dla zadania pn.:

 

„Wykonanie i montaż zabudowy kuchennej w świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze ”

 

 

 

1.      Lokalizacja inwestycji

Inwestycja realizowana będzie na dz. nr 8/5 w miejscowości Nowy Dwór, gmina Koronowo,  woj. kujawsko-pomorskie.

 

2.      Zakres robót

 

     Wykonanie zabudowy kuchennej  w pomieszczeniu świetlicy wiejskiej. Pomieszczenie      o wymiarach 3,0 m x 4,10 m x 3,0 m(h). Zabudowa o długości ok 7 mb. Dolne szafki wysokości 0,9 m, głębokość 0,6 m, górne szafki wysokość 1,3 m głębokość ok 0,3 m przedzielone pasem roboczym 0,6 m(h).W skład zabudowy wchodzi również zabudowa lodówki do wysokości 2,8 m. Dla wszystkich elementów zabudowy dołączone zostają zdjęcia poglądowe (zał.nr 1,2,3,4). Korpusy szafek zostaną wykonane z płyty wiórowej laminowanej w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Fronty szafek dolnych wykonane zostaną z płyty MDF laminowanej w odcieniach szarości ustalonym z Wykonawcą, natomiast fronty szafek  górnych w kolorze białym.

Blat roboczy grubości 3,8 cm, w kolorze drewna w odcieniu ustalonym z Zamawiającym.

Okucia meblowe w kolorze srebrnym inox, podnośniki gazowe do górnych szafek, zawiasy,  prowadnice o minimalnym udźwigu ze względu na wielkość szuflad i ich przeznaczenie, szuflada wysów ¾ poza korpus mebla. Minimalna ilość półek w zabudowie -17 sztuk.

        W zakresie robót dla w/w inwestycji są również prace  remontowe pomieszczenia polegające na położeniu ok 13 m2  płytki na podłodze (płytka na płytkę)-  płytka 0,6 x 0,6 m, położenie płytek na pasie roboczym długości ok 7,60 m wysokości 0,60 m- płytka 0,6 x 0,6 m, położenie 3,6 m2 płytki na jednej ze ścian pomieszczenia- płytka 0,6 x 0,6 m.-wszystkie płytki są materiałem powierzonym.

Do pozostałych prac należą:

-  wygipsowanie ścian po wcześniejszym ich przygotowaniu w pomieszczeniu i pomalowanie - kolor do ustalenia z Zamawiającym,

- likwidacja dwóch lamp naściennych i przeniesienie źródła światła ze ścian na sufit,

- przeniesienie kratki wentylacyjnej na  przeciwległą ścianę,

- wywiercenie otworu wentylacyjnego pod okap kuchenny i przeniesienienie gniazdka

- zamaskowanie w ścianie rurek z wodą prowadzących do podgrzewacza wody,

- zakup i założenie gniazdek (szt.3 podwójne i 2 pojedyncze kolor biały) i włączników (szt.1   kolor biały dzielone),

-wykucie bruzdy ok 20 cm i przeniesienie gniazdka prądowego.

 

3.      Wymagania:

          Dostarczone przedmioty będą:

- fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,

-  dostarczone przedmioty w dniu sporządzenia oferty nie były przewidziane przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,

- okucia meblowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa,

- spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,

-  posiadały aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty.

 

Nie przewiduje się fakturowania częściowego i  przedpłat.

 

Termin realizacji zadania 2 miesiące od podpisania umowy.

 

Gwarancja na przedmiot zamówienia: min. 36 miesięcy (3 lata).

 

 

W cenie ofertowej należy również zawrzeć:

 

-        koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,

-        koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p-poż. placu budowy,

-        koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,

-        koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji, i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),

-        koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,

-        podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,

-        pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,

 

Wykonawca udokumentuje wykonanie jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto.

 

Środki zabezpieczone w budżecie: fundusz sołecki

 

 

 

 

              Sporządził:                                                                                      Zatwierdził:

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne Pdf.pdf pdf 351.75 2023-08-16 12:59:00 Postępowanie
Nowy Dwór zał. nr 1.pdf pdf 93.6 2023-08-16 12:59:00 Postępowanie
NowyDwór zał. nr 2.pdf pdf 123.54 2023-08-16 12:59:00 Postępowanie
Nowy Dwór zał. nr 3.pdf pdf 107.31 2023-08-16 12:59:00 Postępowanie
Nowy Dwór zał. nr 4.pdf pdf 105.99 2023-08-16 12:59:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa Nowy Dwór wersja edytowalna.doc doc 44 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Oferta Pdf.pdf pdf 542.2 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Umowa -wzór Pdf.pdf pdf 827.2 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 19.38 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Wykaz usług Pdf.pdf pdf 617.71 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS Nowy Dwór wersja edytowalna.docx docx 19.46 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Oświadczenie Pdf.pdf pdf 426.3 2023-08-16 12:59:00 Kryterium
Nowy Dwór -kuchnia.pdf pdf 271.96 2024-03-14 11:58:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-14 11:58 Aleksandra Kisły Protokół z otwarcia ofert.

Nowy Dwór -kuchnia.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i montaż zabudowy kuchennej w świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

Oferta Pdf.pdf

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa -wzór Pdf.pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Wykaz usług Pdf.pdf

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

Oświadczenie Pdf.pdf

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 241