Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IBI.272.18.2023 Dostawa stołów warsztatowych do pracowni w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”.

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Oddział: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Termin:
Zamieszczenia : 11-08-2023 14:01:00
Składania : 21-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 21-08-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wraz z wypełnionym poniżej formularzem ofertowym należy złożyć: - Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, - Oświadczenia – załącznik nr 4. - jeśli dotyczy to również Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych przez Wykonawcę.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 683 53 80

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 1092 2023-08-11 14:01:00 Postępowanie
ogloszenie_169908.pdf pdf 42.65 2023-08-11 14:01:00 Postępowanie
otwarcie ofert.pdf pdf 221.2 2023-08-21 09:36:53 Publiczna wiadomość
Odp1.pdf pdf 145.69 2023-08-18 10:09:33 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 195.4 2023-08-21 18:40:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-21 18:40 Marcin Nowak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie.pdf

2023-08-21 09:36 Marcin Nowak Informacja z otwarcia ofert.

otwarcie ofert.pdf

2023-08-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że kwota jaką może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 123.100,00 zł brutto.
2023-08-18 10:09 Marcin Nowak Odpowiedź na pytanie do SWZ.

Odp1.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stoły monterskie z matą i opaską antystatyczną zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 15 szt. - (0)
2 Szafy na arkusze, mapy do B1 zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 2 szt. - (0)
3 Szafki warsztatowe zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 3 szt. - (0)
4 Stoły spawalnicze zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 5 szt. - (0)
5 Taborety obrotowe, warsztatowe zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 5 szt. - (0)
6 Stoły laboratoryjne zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 6 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 45 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 266