Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BR.271.5.2023 Zakup, dostawa i montaż budynku gospodarczego na boisku sportowym w m. Słupice.

Aleksandra Szczepanik
Gmina Łagiewniki
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2023 13:07:00
Składania : 17-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Łagiewniki, 09.08.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130.000 złotych,

na roboty budowlane:

Zakup, dostawa i montaż budynku gospodarczego na boisku sportowym w m. Słupice

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Łagiewniki, 58-210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21

W celu kontaktu w sprawie ofert należy przesłać wiadomość w komunikatach na stronie postępowania: https://platformazakupowra.pl/pn/lagiewniki/proceedings

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie ofertowe realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust 1, pkt 1 ustawy, (tj. Dz. U. 202Ir. poz. 1129 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 70 1 - 70 4

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych i ma na celu wyłącznie rozeznanie na rynku w zakresie cen i obszaru realizacji.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Gmina Łagiewniki planuje wykonać nawierzchnię betonową pod obiekt i montaż budynku gospodarczego .

Lokalizacja obiektu: 58-212 Słupice, działka nr. 350

Specyfikacja:

1.      Przygotowanie podłoża poprzez ułożenie kostki betonowej (gr. 8 cm), lub wylewka betonowa (min. B25 o grub. 15 cm).

2.      Zakup, dostawa i montaż budynku gospodarczego z wrotami podnoszonymi, o konstrukcji stalowej. Wymiary: do 35 m2, długość 6 m, szerokość 5 m. W kolorze białym

3.       Zakotwienie budynku kotwami stalowymi.

Ofertę należy złożyć w oparciu o indywidualny obmiar i wizje lokalną obiektu.

PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji: do 29 września 2023 r.

OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria: cena brutto - 100 %.

Zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.

Składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (wraz z załącznikami nr 2, nr 3, nr 4) zawierający ofertę potwierdzoną podpisem osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązali w imieniu oferenta składać należy poprzez stronę: www.platformazakupowa.pl, w terminie do 17.08.2023 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2023 r. o godz. 10.05.

OKRES GWARANCJI

Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia będzie wynosił minimum 36 miesięcy.

WARUNKI PŁATNOŚCI

Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z pozytywnym protokołem odbioru. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie. Za dzień dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Łagiewniki i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

1.            Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków Zamawiającego.

2.            Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a oferowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

3.            Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 30 dni od zakończenia postępowania.

4.            Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga od Oferenta wykazania co najmniej dwóch dotychczas wykonanych zadań o takim samym lub podobnym zakresie prac - załącznik nr 3.

5.            Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

6.            Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych nie gorszych niż wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, iż przedmiot zamówienia określony został przez Zamawiającego poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu.

Wykaz Załączników:

1.      Załącznik_l_ fonnularz_ oferty.

2.      Załącznik_2_ zgoda_na_przetwarzanie_danych.

3.      Załącznik_3_wykaz_uslug.

4.      Załącznik_4_oswiadczenie_wykonawcy.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_1_ formularz oferty.docx docx 21.43 2023-08-10 13:07:00 Postępowanie
Załącznik_2_zgoda_na_przetwarzanie_danych.docx docx 16.58 2023-08-10 13:07:00 Postępowanie
Załącznik_3_wykaz_uslug.doc doc 38 2023-08-10 13:07:00 Postępowanie
Załącznik_4_oswiadczenie_wykonawcy.doc doc 63 2023-08-10 13:07:00 Postępowanie
doc01887320230810144647.pdf pdf 1636.89 2023-08-10 13:07:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa i montaż budynku gospodarczego na boisku sportowym w m. Słupice. Pełna specyfikacja zamieszczona jest w zapytaniu ofertowym. 1 szt. Urząd Gminy Łagiewniki
ul. Jedności Narodowej 21
58-210 , Łagiewniki
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 28 września 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 136