Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2023 09:52:00 |
Składania : | 17-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Specyfikacja
1. Nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we
Wrocławiu ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław
2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego: wymiana wykładzin podłogowych na
dyżurkach . Należy: zerwać starą wykładzinę, wyrównać i wzmocnić podłoże,
położyć nową wykładzinę typu PCV TARKET wraz z wywinięciem na ścianę( ok. 15cm).
Okres udzielonej gwarancji min. 36 mies.
– KP Wrocław- Grabiszynek ul. Grabiszyńska 255- ilość 45,0m2
- KP Wrocław- Śródmieście ul. Grunwaldzka 4- ilość 32,0m2
- KP Wrocław-Wrocław- Rakowiec ul. Traugutta 94- ilość 52,0m2 – UWAGA- Wykładzinę położyć na istniejące płytki
2. Termin realizacji zamówienia publicznego: : do 27.10.2023r
3. Osoba do kontaktu z wykonawcą: Dorota Kowalska tel 71-340-42-04,
dorota.kowalska/@wr.policja.gov.pl
4. Kryteria wyboru ofert:
- cena 100%%
5. Wymagania
jakie powinien spełniać wykonawca:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej( może być dostarczony po wyborze Wykonawcy)..
6 Sposób przygotowania oferty:
- cena brutto
- złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem wymagań i warunków
zawartych w zapytaniu
7. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy składać wyłącznie za
pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 17.08.2023r do godz. 10.00
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty