Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.9.23 Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Resku

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2023 12:55:00
Składania : 24-08-2023 13:00:00
Otwarcia : 24-08-2023 13:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie-zamowienie.pdf pdf 78.06 2023-08-09 12:55:00 Postępowanie
SWZ-plac-zabaw-zlobek.docx docx 251.19 2023-08-09 12:57:57 Postępowanie
zalacznik-proj-przedm-stwior.zip zip 12623.69 2023-08-09 13:04:36 Postępowanie
ogloszenie-zamowienie-zmiana1.pdf pdf 45.5 2023-08-11 11:09:43 Publiczna wiadomość
zawiadomienie-wybor-oferty-sig.pdf pdf 763.48 2023-09-13 09:23:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-13 09:23 Łukasz Sobis Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączniku.

zawiadomienie-wybor- [...].pdf

2023-09-05 10:48 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.
Przed upływem terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła oferta:
1. BAYDO Sp. z o.o. ul. Poznańska 31 lok. 10, 85-129 Bydgoszcz, NIP 9532791231 Cena oferty: 744 998,70 zł brutto
2023-08-24 13:15 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert.
Przed upływem terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła oferta:
1. BAYDO Sp. z o.o. ul. Poznańska 31 lok. 10, 85-129 Bydgoszcz, NIP 9532791231
Cena oferty: 799 869,00 zł brutto
2023-08-24 13:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 719 240,14 zł brutto.
2023-08-18 13:38 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:

1. W projekcie umowy brak jest terminu w którym Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy. Prosimy o dopisanie do umowy, iż teren budowy zostanie przekazany w terminie 5 dni.
Odp. Teren budowy zostanie przekazany w dniu podpisania umowy.
2. Podany termin wykonania przedmiotu umowy jest nierealny z powodu terminów dostaw materiałów i urządzeń oraz technologii wykonania robót. Składamy wniosek o wyrażenie zgody na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy tj. 3 miesiące od dnia przekazania placu budowy.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
3. Wnioskuje o wprowadzenie do umowy zapisu: Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne: - za rozwiązanie lub odstąpienie od Umowy (w wyniku czego doszło do zakończenia współpracy) z winy leżącej po stronieZamawiającego - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 9 ust. 1. - za opóźnienie w odbiorze przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, - z tytułu nieuzasadnionego przedłużania czynności odbioru w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, licząc od upływu ustalonego terminu na rozpoczęcie lub zakończenie czynności odbiorowych, Zgoda na uwzględnienie kar umownych zrównoważy prawa i obowiązki stron.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
4. Z powodu krótkiego terminu realizacji zamówienia, wnioskujemy o zmianę w § 18 pkt 5 projektu umowy, terminu na zgłaszanie pisemnych uwag przez Zamawiającego do projektów umów o podwykonawstwo na 7 dni.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
5. Wnioskujemy o zmianę zapisu w § 18 pkt 7 na „Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 50 000,00 zł.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
6. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy.
Odp. Dokumentacja została przekazana w całości i kompletna.
7. Prosimy o potwierdzenie, że w przypadku napotkania na niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane instalacje podziemne, w stosunku do stanu wynikającego z dokumentacji projektowej załączonej do SWZ i stanowiącej podstawę wyceny oferty, w przypadku konieczności dokonania ich przebudowy lub naprawy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie dodatkowe, a termin wykonania zamówienia ulegnie stosownemu wydłużeniu.
Odp. Dopuszczalne okoliczności zmiany umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że stanie się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowlanego i samochodów ciężarowych niezbędnych do wykonania robót.
Odp. Dojazd do placu jest ograniczony dla ciężkiego sprzętu budowlanego.
9. Prosimy o potwierdzenie, iż udostępniony przedmiar robot uwzględnia cały zakres robot do wykonania.
Odp. Tak.
10. Zamawiający wymaga dostarczenia kosztorysu ofertowego. Dlatego prosimy o udostępnienie przedmiarów robót w programie ath.
Odp. Zamawiający nie udostępnia przedmiarów w pliku ath.
11. Prosimy o podanie kryteriów równoważności w taki sposób, aby wykonawcy nie mieli wątpliwości o jakich parametrach oraz na jakich warunkach mogą zaoferować konkretny produkt, aby spełniał on wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Odpowiedni stopień doprecyzowania wymagań umożliwia precyzyjną ocenę spełnienia warunku równoważności, tym samym umożliwia Zamawiającemu bezstronna ocenę złożonych ofert.
Odp. Minimalne parametry określa dokumentacja projektowa. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne do określonych w SWZ pod warunkiem zastosowania równego lub wyższego poziomu cech jakościowych. Obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań zawsze leży po stronie wykonawcy. Zaoferowane rozwiązania równoważne nie mogą być niższej jakości niż określone w dokumentacji projektowej.
2023-08-11 11:09 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęło pytanie:
"Bardzo proszę o potwierdzenie, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca ma obowiązek uiszczenia wadium w kwocie 30 000 zł (trzydzieści tysięcy zł)."
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis SWZ rozdział 26 pkt 1, który otrzymuje brzmienie:
" 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy)."
Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie. Treść ogłoszenia o zamówieniu została zaktualizowana odpowiednio.

ogloszenie-zamowieni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 435