Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2023 11:24:00 |
Składania : | 16-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-08-2023 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego
zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu przeznaczonego
do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 118/ZP/2023 (Rej.38/L/2023) poprzez
platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U.2022 poz. 1710
z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1
w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 185/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu z dnia 18 kwietnia 2023 r. w sprawie
planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
CPV: 32333100-7,
32333200-8, 30234100-9.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia -
max do 16.10.2023 r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa - na koszt Wykonawcy
do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11
Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu
telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 38, tel. kom. 502 501 215
4) Termin i forma płatności na
rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu
odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza
stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno - prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji:
minimum 24 miesiące.
6) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną
przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji
OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty !!!
9) Wymagania, jakie powinni
spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów - poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania - platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć skan:
Wypełniony we wszystkich pozycjach i
podpisany: Formularz ofertowy/ wykaz asortymentowo
-ilościowy - Załącznik nr 2
Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem,
że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt
równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne,
jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.
W tym celu w przypadku
zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć
również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna
Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego
wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych,
jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny
będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, a składane
w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych - Łukasz
Majstrak tel.: 47 701 34 46
e-mail: lukasz.majstrak@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Rafał Gwozdowski tel.: 47 701 34 67
e-mail: rafal.gwozdowski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2
ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI
I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez
KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na
stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na
warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena
za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym
koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych
kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej,
oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające
z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę
najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru
oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania
dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą,
zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane
osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada
37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia
publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
2023-08-29 11:41 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710
z
póż
zm.)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
185/2023
z
dnia
18
kwietnia
2023r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
5
ofert
(w
tym
3
ważne
oferty): 1. „SKY – MON RADIOTELEKOMUNIKACJA” Jacek Kazimierowski ul. Głębocka 104/45, 03-287 Warszawa – oferta odrzucona; 2. SALTAR GROUP Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce; 3. Uniguard Security System Sp. z o.o., os. Gaj 25/18, 32-540 Trzebinia; 4. JSP SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ SEBASTIAN PATYŃSKI, ul. Stefana Okrzei 18G, lok. 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki; 5. SOLID GROUP Sp. z o.o., Sp. k., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa – oferta odrzucona. Informacja o ofertach odrzuconych: Zamawiający odrzucił ofertę - nr 1 tj.: „SKY – MON RADIOTELEKOMUNIKACJA” Jacek Kazimierowski ul. Głębocka 104/45, 03-287 Warszawa z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie punktu 2 tabeli opisującego zestaw rejestrujący IP hybryda zaproponowany przez Wykonawcę rejestrator prod. HIKVISION iDS-7216HUHI-M2/S (STD) (E)/4A+16/4ALM posiada tylko jeden port ethernet, kiedy Zamawiający wymagał minimum 2 portów oraz jest on rejestratorem 16 kanałowym, gdzie Zamawiający wymagał w zakresie obsługi 32 kanałów IP (kanały analogowe wymienne na IP); - nr 5 tj.: SOLID GROUP Sp. z o.o., Sp. k., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa z uwagi na fakt, iż nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie punktu 2 tabeli dotyczącej opisu rejestratora IP wyposażanego w dyski twarde o poj. min. 4 Tb - Wykonawca nie określił modelu oferowanych z nim dysków, co nie pozwala jednoznacznie określić czy dysk przeznaczony jest do pracy ciągłej. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający podjął decyzje o unieważnieniu postępowania (zakończenie zapytania ofertowego bez wyboru najkorzystniejszej oferty) z powodu, iż cena najkorzystniejszej ważnej oferty nr 2 przewyższała środki finansowe jakie zostały przeznaczone na jego realizację tj. 88.000,00 zł brutto. Zamawiający planuje w najbliższym czasie powtórzyć zapytanie ofertowe w zakresie przedmiotowego zadania poprzez ponowne zamieszczenie zapytania ofertowego na Platformie zakupowej Open Nexus użytkowanej przez Zamawiającego. |
Komunikaty