Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/TR/PN/05/2023/R Wykonanie remontu części posadzki w hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2023 10:56:00
Składania : 23-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 23-08-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu części posadzki w hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 623.71 2023-08-09 10:56:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 do SWZ_przedmiary.pdf pdf 231.28 2023-08-09 10:56:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 58.39 2023-08-09 10:56:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 110.65 2023-08-23 13:13:16 Publiczna wiadomość
zawiadomienie.pdf pdf 253.79 2023-08-29 08:38:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-29 08:38 Izabela Skiba Informacja o wynikach postępowania

zawiadomienie.pdf

2023-08-23 13:13 Izabela Skiba Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-23 09:51 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 50/2023 z dnia 23.08.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 80 000,00 zł netto / 98 400,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość zamówienia - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Cena 80% Wartość oferty (0)
3 Długość okresu gwarancji 20% maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiące, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276