Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZSP.DG.3420.2.2023.d Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę szkolną i przedszkolną w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce - Mrożonki

Monika Trojan
Gmina Lubawka Oddział: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubawce
Termin:
Zamieszczenia : 08-08-2023 11:10:00
Składania : 16-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 16-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz wyceny - Mrożonki.docx docx 17.49 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna.docx docx 20.04 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie
Oferta - Mrożonki.docx docx 14.83 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie
Oświadczenie o spełnieniu warunków - Mrożonki.docx docx 17.65 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie
Wzór umowy - Mrożonki.docx docx 18.24 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - Mrożonki.docx docx 23.87 2023-08-08 11:10:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 truskawka truskawka 85 kg - (0)
2 mieszanka kompotowa mieszanka kompotowa 170 kg - (0)
3 szpinak rozdrobniony szpinak rozdrobniony 50 kg - (0)
4 fasolka szparagowa fasolka szparagowa 80 kg - (0)
5 marchew z groszkiem marchew z groszkiem 15 kg - (0)
6 brokuł brokuł 90 kg - (0)
7 kalafior kalafior 50 kg - (0)
8 włoszczyzna włoszczyzna 840 kg - (0)
9 malina malina 35 kg - (0)
10 rabarbar rabarbar 40 kg - (0)
11 wiśnia wiśnia 55 kg - (0)
12 brukselka brukselka 50 kg - (0)
13 groszek groszek 30 kg - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie finansowe z Wykonawcą nastąpi na podstawie bieżących faktur, w terminie 21 dni od otrzymania przez Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Realizacja zamówienia: od 01.09.2023r. do 31.08.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz wyceny - Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz wyceny (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta - Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Akceptacja wzoru umowy - Akceptacja wzoru umowy poprzez złożenie podpisu na każdej stronie umowy (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Akceptacja Klauzuli informacyjnej - Akceptacja klauzuli informacyjnej poprzez złożenie podpisu na każdej stronie (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie - Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (preferowany format pdf). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 192