Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-08-2023 10:56:00 |
Składania : | 16-08-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 16-08-2023 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Sądu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę płyt HP DVD-R do archiwizacji na potrzeby Sądu Okręgowego w Bydgoszczy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa zakupu i dostarczenia do Sądu Okręgowego w Bydgoszczy płyt DVD-R. Przedmiotem zamówienia są płyty DVD firmy HP DVD-R, zapis 16x, pojemność 4,7 GB, 120 minut video do archiwizacji, pakowane w bulk spindel po 50 sztuk. Zamówienie obejmuje zakup dla Sądu Okręgowego w Bydgoszczy w ilości 25000 sztuk płyt DVD-R.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn., że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sąd prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca wystawi fakturę dla sądu, zgodnie z poniższymi danymi oraz dostarczy ją do płatnika.
Nabywca/Płatnik: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905
Zapłata należności dokonana będzie przelewem na konto
bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT.
Wykonawca
dostarczy zakupione płyty na poniższy adres:
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, Oddział Gospodarczy.
Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wskazane w formularzu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia 14 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 52 3253190
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty