Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.1.19.2023 Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-eksploatacyjną.

Joanna Michalska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2023 15:36:00
Składania : 21-08-2023 11:00:00
Otwarcia : 21-08-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ.271.1.19.2023 SWZ.pdf pdf 461.13 2023-08-07 15:36:00 Postępowanie
ogłoszenie BZP dzierżawa.pdf pdf 203.3 2023-08-07 15:36:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ.zip zip 1246.27 2023-08-07 15:36:00 Postępowanie
FZ.271.1.19.2023 SWZ po zmianie.pdf pdf 471 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 zał nr 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianie.pdf pdf 178.2 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 zał nr 10 po zmianie.pdf pdf 293.97 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 zał nr 11 po zmianie.pdf pdf 143.31 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 zmiana SWZ.pdf pdf 300.34 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 37.7 2023-08-14 14:17:18 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 zał nr 10 po zmianie.pdf pdf 293.97 2023-08-14 14:19:34 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 odpowiedzi na pytania.pdf pdf 1397.06 2023-08-14 14:19:34 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 II zmiana SWZ.pdf pdf 291.27 2023-08-16 15:05:16 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie II.pdf pdf 37.71 2023-08-16 15:05:16 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 odpowiedzi 2.pdf pdf 234.28 2023-08-16 15:07:15 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 informacja z otwarcia.pdf pdf 263 2023-08-21 13:50:51 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.19.2023 unieważnienie.pdf pdf 226.15 2023-08-29 15:13:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-29 15:13 Joanna Michalska Działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia ww. postępowanie.
UZASADNIENIE
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 210 376,49 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta spośród ofert niepodlegających odrzuceniu została złożona na kwotę 686 402,27 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

FZ.271.1.19.2023 uni [...].pdf

2023-08-21 13:50 Joanna Michalska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer ofert Wykonawca Cena oferty Przyjazd serwisu do uszkodzonego urządzenia w godzinach
1. Sprzedaż i Serwis Urządzeń Biurowych LASER Łukasz Pietrzyk
Witobel, ul. Łódzka 114
62-060 Stęszew 1 118 512,98 zł brutto 2 godziny
2. Madax Plus Sp. z o.o.
ul. Karczewska 12
04-112 Warszawa 603 576,12 zł brutto 2 godziny
3. Cellpol s.c. Grzegorz Ławniczek Monika Ławniczek
ul. Jana Czochralskiego 10
61-248 Poznań 686 402,27 zł brutto 2 godziny
4. Biurimex Sp. z o.o
ul. Narutowicza 81
64-100 Leszno 844 657,29 zł brutto 2 godziny

FZ.271.1.19.2023 inf [...].pdf

2023-08-21 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 210 376,49 zł brutto.
2023-08-16 15:07 Joanna Michalska Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust. 1, 2 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuści w parametrze dla wszystkich grup urządzeń, wydruk plików z pamięci USB - obsługiwane formaty PDF, JPEG, PDF?
Wymagany przez Zamawiającego format XPS został opracowany przez firmę Microsoft, i nie jest już przez nią wspierany. Wobec wymogu przez Zamawiającego urządzeń fabrycznie nowych, zasadnym jest wykreślenie tego formatu. Powszechnie wykorzystywanym formatem jest PDF.

Odpowiedź
Zamawiający w parametrze „Wydruk plików z pamięci USB” dla wszystkich grup urządzeń dopuści jako obsługiwane formaty pliki PDF i JPEG.

FZ.271.1.19.2023 odp [...].pdf

2023-08-16 15:05 Joanna Michalska Gmina Czempiń zgodnie z art. 286 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ.
I. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ
W SWZ było:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
W SWZ jest:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
II. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ
W SWZ było:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 18.08.2023 r., godz. 11:00
W SWZ jest:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 21.08.2023 r., godz. 11:00
III. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ
W SWZ było:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.08.2023 r. o godz. 11:30
W SWZ jest:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.08.2023 r. o godz. 11:30

W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian.

FZ.271.1.19.2023 II [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-08-14 14:19 Joanna Michalska Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust. 1, 2 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1
Dotyczy ”Grupa II – urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne – 1 sztuka”
Punkt 17.
„Wymagany dysk o pojemności minimum 128 GB. Dysk twardy będzie wykorzystywany do
przechowywania drukowanych oraz skanowanych dokumentów, czcionek oraz formularzy.”
Z kolei w zakresie „Grupa V – urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne – 1 sztuka”
Pojawia się następujące wymaganie
Punkt 19.
„Wymagany dysk o pojemności minimum 250 GB. Dysk twardy będzie wykorzystywany do
przechowywania drukowanych oraz skanowanych dokumentów, czcionek oraz formularzy.”
Szanowni Państwo zwracamy się do Państwa o dopuszczenie urządzeń z dyskiem twardym o pojemności 2 GB.
Zwracamy przy tym uwagę że :
- czcionki, które używa urządzenie nie są przechowywane (nigdy, u żadnego producenta na
dysku twardym urządzenia a w pamięci kontrolera wydruków)
- zawracamy uwagę że pamięć 2 GB pozwala na przechowywanie około 1000 plików
wielkości 2 MB co oznacza, że każdy z zapisanych plików może mieć około 20-50 stron
W związku z tym wnosimy o dopuszczenie urządzeń z dyskiem o mniejszej pojemności, tj.
2GB.
Odpowiedź
Urządzenia z grupy II i V nie są urządzeniami o takich samych parametrach. W przypadku grupy II został określony parametr wielkości urządzenia, z uwagi na ograniczoną możliwość wstawienia go do konkretnego pomieszczenia. W przypadku urządzenia z grupy V takiego ograniczenia nie ma i może to być urządzenie o większych gabarytach, zatem nie można traktować tych urządzeń analogicznie.
Parametry dysków twardych są określone na podstawie dotychczasowych doświadczeń zamawiającego i Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń z dyskiem o mniejszej pojemności .
Pytanie 2
W zakresie ”Grupa II – urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne – 1 sztuka”
Pojawia się następujące wymaganie
Punkt 26.
Wymiary: Szerokość maksymalna – 480 mm; Głębokość maksymalna – 530 mm;
W związku z tym: czy dopuszcza się urządzenia o większych wymiarach tj.
Szerokość – 502 mm, głębokość – 598 mm?
Odpowiedź
Parametr wielkości urządzenia został określony na takim poziomie z uwagi na ograniczoną możliwość wstawienia go do konkretnego pomieszczenia. Nie ma możliwości zwiększenia tych maksymalnych parametrów.
Pytanie 3
W zakresie „Grupa III – urządzenia wielofunkcyjne kolorowe – 12 szt.”
oraz „Grupa IV – urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 1 szt”.
pojawiają się następujące wymagania
Punkt 2.
Szybkość drukowania A4 w czerni min. 45 stron/minutę
W związku z tym, chciałbym zapytać czy dopuszcza się urządzenia pracujące z szybkością
maksymalną
a) 30 stron na minutę
b) 35 stron na minutę?
Przewidziane nakłady roczne w przeliczeniu na miesiące oraz liczbę urządzeń wskazują na
niskie nakłady miesięczne. Czy w związku z tym wymagane są tak szybkie maszyny?
Lata doświadczeń w branży pozwalają nam zasugerować urządzenia niższej klasy, które
znacznie obniżą koszty dzierżawy. Obniżenie wymagań w tym zakresie pozwoli zaoszczędzić
Zamawiającemu około 50% kosztów przy 13 maszynach.
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza urządzenia z szybkością drukowania/kopiowania na poziomie minimum 30 stron na minutę zgodnie z opisem zawartym w zmienionym załączniku nr 10 do SWZ. W załączeniu załącznik nr 10 po zmianie.
Pytanie 4
Pojawia się wątek możliwości autoryzacji użytkowników kartą.
Pytanie: Czy maszyny mają posiadać czytniki kart, czy owa funkcjonalność jest tylko założeniem do późniejszej rozbudowy urządzeń?
Odpowiedź
Maszyny mają posiadać czytniki kart – w każdym urządzeniu opisana została autoryzacja za pomocą kart, co nie byłoby możliwe, gdyby czytników kart w urządzeniach nie było.
Pytanie 5
Jakie wymagania są stawiane wobec systemu do zarządzania drukiem?
Odpowiedź
Wymagania dotyczące systemu zarządzająco-monitorującego zostały określone w załączniku nr 9 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w punkcie III.
Pytanie 6
Czy Zamawiający jest w stanie wprowadzić zapis o minimalnej ilości wydruków w oparciu o
bieżące liczniki -20%.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że w §9 ust. 5 Projektu umowy został zawarty zapis „Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy mniejszy zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż 80 % wartości określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu.”, zaś wartość umowy wynika z liczby wykonanych wydruków, zatem Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian.
Pytanie 7
Czy Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu składania ofert o dodatkowe 7 dni
od daty udzielenia odpowiedzi na pytania oferentów?
Odpowiedź
Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.08.2023 r.
Pytanie 8
Rozwiązanie systemu wydruku oparte jest o system instalowany w środowisku serwerowym,
natomiast na urządzeniu instalowana jest aplikacja autoryzująca (wbudowana). Uwierzytelnianie odbywa się z wykorzystaniem katalogu domenowego Active Directory za pośrednictwem centralnego serwera systemowego druku?
Czy Zamawiający oczekuje takiego rozwiązanie?
Odpowiedź
Zamawiający oczekuje aby system wydruku podążającego mógł działać bez wykorzystania katalogu domenowego Active Directory. Zamawiający obecnie nie posiada takiego rozwiązania.
Pytanie 9
Czy Zamawiający wymaga aby system zarządzająco-monitorujący realizację wydruku podążającego dostępny był tylko w placówce Urzędu Gminy, czy też we wszystkich wymienionych placówkach? Czy urządzenia drukujące w odrębnych placówkach maja być podłączone do serwera centralnego w Urzędzie Gminy, jeżeli tak to czy te lokalizację są spięte siecią logiczną, jakiej przepustowości, czy będzie możliwy do nich zdalny dostęp
umożliwiający monitorowanie urządzeń i świadczenie wsparcia technicznego?
Odpowiedź
System wydruku podążającego ma być dostępny tylko w placówce Urzędu Gminy w Czempiniu. Urządzenia drukujące w innych placówkach nie mają być podłączone do serwera w Urzędzie Gminy w Czempiniu.
Pytanie 10
Czy Zamawiający na potrzeby systemu wydruku udostępni środowisko serwerowe/wirtualne z Windows serwer 2016 lub wyższe z odpowiednią ilością licencji dostępowych CAL?
Odpowiedź
Zamawiający na potrzeby systemu wydruku udostępni środowisko serwerowe/wirtualne z Windows serwer 2016 lub wyższe z odpowiednią ilością licencji dostępowych CAL.
Pytanie 11
Czy Zamawiający umożliwi zdalny dostęp umożliwiający monitorowanie urządzeń i świadczenie usług wsparcia technicznego?
Odpowiedź
Zamawiający umożliwi zdalny dostęp umożliwiający monitorowanie urządzeń i świadczenie usług wsparcia technicznego.
Pytanie 12
Pytanie dotyczące załącznika nr 10 do SWZ, grupa V - urządzenie monochromatyczne - 1 sztuka: czy urządzenie ma być wyposażone w dwie czy trzy kasety? Niejasność pomiędzy punktem 14 a 15, proszę o doprecyzowanie.
Odpowiedź
Urządzenie ma być wyposażone w co najmniej dwie kasety na papier – zgodnie z punktem 14.
Pytanie 13
Dotyczy załącznika nr 10 grupa II - urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne 1 sztuka - pytanie: czy zamawiający dopuszcza gramaturę papieru 60-210 g/m2?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza gramaturę papieru 60-210 g/m2.
Pytanie 14
We wzorze umowy Zamawiający deklaruje wykorzystanie oszacowanych ilości wydruków w 80% . Co w przypadku, jeśli Zamawiający nie wykona zakładanej ilości wydruków? Czy zapis w umowie będzie gwarantował możliwość wystawienia faktury za niewykorzystaną przez Zamawiającego różnicę w ilości wydruków? - ma być to zapis chroniący Wykonawcę i rekompensatę poniesionych przez niego nakładów.
Odpowiedź
Zgodnie z zapisami § 9 ust. 5 Projektu umowy Zamawiający gwarantuje zlecenie zakresu przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości kontraktu.
Pytanie 15
Dotyczy załącznik nr 10 - grupa V: czy zamawiający dopuszcza zmianę gramatury papieru na 210 g w urządzeniach?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza gramaturę papieru 210 g/m2.

FZ.271.1.19.2023 zał [...].pdf

FZ.271.1.19.2023 odp [...].pdf

2023-08-14 14:17 Joanna Michalska Gmina Czempiń zgodnie z art. 286 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ.
1. W SWZ zmienia się:
a) treść rozdziału 9 pkt. 9.1. w zakresie zmiany liczby urządzeń w Grupie III oraz dodanie Grupy VI urządzeń,
b) treść rozdziału 13 pkt. 13.1 w zakresie terminu związania ofertą,
c) treść rozdziału 15 pkt. 15.1 i 15.2. w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.
SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączniku „FZ.271.1.19.2023 SWZ po zmianie”.
2. Zmienia się treść załącznika nr 9 w związku z dodaniem Grupy VI.
Załącznik otrzymuje brzmienie jak w załączniku „FZ.271.1.19.2023 zał. nr 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianie”
3. Zmienia się treść załącznika nr 10 w następującym zakresie:
a) Grupa III – urządzenia wielofunkcyjne kolorowe – zmianie ulega liczba urządzeń,
b) dodana zostaje Grupa VI - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
Załącznik otrzymuje brzmienie jak w załączniku „FZ.271.1.19.2023 zał. nr 10 po zmianie”
4. W związku z wydzieleniem Grupy VI, zmienia się treść załącznika nr 11 w zakresie lokalizacji poszczególnych urządzeń wielofunkcyjnych.
Załącznik otrzymuje brzmienie jak w załączniku „FZ.271.1.19.2023 zał. 11 po zmianie”

W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian.

FZ.271.1.19.2023 SWZ [...].pdf

FZ.271.1.19.2023 zał [...].pdf

FZ.271.1.19.2023 zał [...].pdf

FZ.271.1.19.2023 zał [...].pdf

FZ.271.1.19.2023 zmi [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 863