Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZ-091-88/23 "Dostawa kart Mifare plus”

Deadlines:
Published : 07-08-2023 13:17:00
Placing offers : 28-08-2023 12:00:00
Offers opening : 28-08-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Zgodnie z zapisami Działu II.8 Załącznika nr 1 do Zapytania - "Istotne postanowienia" wzór karty, jako załącznik do oferty należy złożyć w terminie składania ofert tj. 22.08.2023r. do godz. 12:00, do kancelarii Zamawiającego, na adres: 90-132 Łódź ul. Tramwajowa 6 (pokój 1 lub 2). Karty winny być dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Oferenta z dopiskiem: „karty testowe do postępowania na dostawę kart Mifare Plus, nr sprawy WZ-091-88/23”

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 2 do Projektu umowy - Wzór zadruku.pdf pdf 116.14 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
załacznik nr 2 do Zapytania -Formularz opisowo-cenowy.xls xls 52.5 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
załącznik nr 1 do Zapytania - Istotne postanowienia.pdf pdf 78.88 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do Zapytania - Projekt umowy.pdf pdf 84.55 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenia Oferenta.docx docx 21.97 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
załącznik nr 5 do Zapytania - Oświadczenie RODO.docx docx 17.31 2023-08-07 13:17:00 Proceeding
załącznik nr 6 do Zapytania - opis przedmiotu zamówienia.d….pdf pdf 53.65 2023-08-07 13:41:56 Proceeding
odpowiedź na pytanie.pdf pdf 166.74 2023-08-09 12:00:17 Public message
odpowiedzi na pytania 2- 4.pdf pdf 201.07 2023-08-11 10:05:19 Public message
odpowiedź na pytanie 5.pdf pdf 217.71 2023-08-18 08:17:54 Public message
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 136.17 2023-10-12 13:14:11 Public message

Announcements

2023-10-12 13:14 Dorota Pajerska Dzień dobry,
Zamawiający w załączeniu przesyła ogłoszenie o wyniku postępowania
z poważaniem
Dorota Pajerska

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-05 13:09 Dorota Pajerska Zamawiający informuje, że z uwagi na brak możliwości dokonywania kolejnych postąpień zostanie przeprowadzona ponownie licytacja w dniu 06.10.2023r. o godz. 09:00
z poważaniem
Dorota Pajerska
2023-09-22 14:36 Dorota Pajerska Dzień dobry,
poniżej przesyłam wyjaśnienia Operatora platformy dotyczące przeprowadzonej w dniu 21.09.2023r. o godz. 10:00 licytacji:
po dokonaniu weryfikacji w postępowaniu ID 820132 wykonawca Polskie Karty Sp. z o.o. złożył ofertę z adresu Email address info@polskiekarty.pl dnia 2023-09-21 o godzinie 10:15:32. Wykonawca składając ofertę był niezalogowany na platformie zakupowej w związku z czym została do niego wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia złożenia oferty. Ofertę potwierdził dnia 2023-09-21 o godzinie 10:16:09. W związku z faktem, że wykonawca złożył ofertę jako niezalogowany spowodowało to, że w czasie nie potwierdzenia przez niego oferty inni wykonawcy mieli możliwość składania ofert wyższych niż oferta złożona przez wykonawcę Polskie Karty Sp. z o.o. Reszta wykonawców składała ofertę w postępowaniu ID 820132 jako użytkownicy zalogowani.
W związku z powyższym o dalszych decyzjach i czynnościach Zamawiający będzie Państwa informować.
z poważaniem
Dorota Pajerska


2023-09-21 16:00 Dorota Pajerska Dzień dobry,
w związku z problemami technicznymi na platformie zakupowej i koniecznością wyjaśnienia zaistniałej sytuacji Zamawiający informuje, że licytacja ustalona na dzień 22.09.2023r. na godz. 09:00 zostaje unieważniona. O terminie następnej licytacji Zamawiający poinformuje po uzyskaniu wyjaśnień od operatora platformy zakupowej OpenNexus
z poważaniem
Dorota Pajerska
2023-09-21 10:45 Dorota Pajerska Zamawiający informuje, że z uwagi na brak możliwości dokonywania kolejnych postąpień zostanie przeprowadzona ponownie licytacja w dniu 22.09.2023r. o godz. 09:00
z poważaniem
Dorota Pajerska
2023-09-19 11:01 Dorota Pajerska Zamawiający informuje, że z uwagi na błąd proceduralny i brak możliwości dokonania postąpienia zostanie przeprowadzona ponownie licytacja w dniu 21.09.2023r. o godz. 10:00
z poważaniem
Dorota Pajerska
2023-08-18 08:17 Dorota Pajerska w załączeniu odpowiedź na pytanie

odpowiedź na pytanie [...].pdf

2023-08-11 10:06 Dorota Pajerska Zamawiający informuje, że przesuwa termin składania ofert z dnia 22.08.2023r. do godz. 12:00 na dzień 28.08.2023r. do godz. 12:00
2023-08-11 10:05 Dorota Pajerska w załączeniu odpowiedzi na pytania 2 - 4

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-08-09 12:00 Dorota Pajerska w załączeniu odpowiedź na pytanie

odpowiedź na pytanie [...].pdf

2023-08-07 13:51 Dorota Pajerska
Zamawiający informuje, że załącznik nr 6 do Zapytania - "Opis przedmiotu zamówienia" został załączony na platformie

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania - Formularzem opisowo - cenowym 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności zgodne z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do "Zapytania ofertowego" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zgodny z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do "Zapytania ofertowego" (0)
4 Wymagane oświadczenie Oferenta - Treść zgodna z zawartą w załączniku nr 4 do "Zapytania ofertowego" Attachment required (0)
5 Wymagane oświadczenie RODO - Treść zgodna z zawartą w załączniku nr 5 do "Zapytania ofertowego" Attachment required (0)
6 Wymagane dokumenty - Wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Attachment required (0)
7 Pozostałe dokumenty - Umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
8 Pozostałe dokumenty - Pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) (0)
9 Pozostałe dokumenty - Formularz opisowo - cenowy - treść zgodna z zawartą w załączniku nr 2 do "Zapytania ofertowego" Attachment required (0)
10 Pozostałe dokumenty - załącznik nr 2 do projektu umowy - wzór druku (0)
(0)

The number of page views: 896