Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-08-2023 15:31:00 |
Składania : | 09-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza uprawnionych geodetów do złożenia oferty dotyczącej wykonania wstępnego projektu podziału, a następnie po wydaniu przez organ prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, wykonanie mapy podziału (obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do jej sporządzenia oraz wyniesienie i stabilizację granic pierwotnych i podziałowych na gruncie) oraz zmianę użytku z „RVI” na istniejący dla nowo powstałej działki po podziale działki nr 2488/8, dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Starachowice, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0004 jako działki nr 2483/11, 2488/8, 2482/6 i 2487/4 położonej przy ul. Smugowej/Myśliwskiej, dla której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgi wieczyste nr KI1H/00041163/2, KI1H/00016217/2, KI1H/00041223/1, zgodnie z koncepcją przedstawioną na załączniku graficznym. W wyniku podziału geodezyjnego działki nr:
- 2483/11 powinny powstać 2 działki,
- 2488/8 powinny powstać 2 działki,
- 2482/6 powinny powstać 2 działki,
- 2487/4 powinny powstać 2 działki.
I TERMIN WYKONANIA PRACY
Wykonawca wykona pracę w całości w terminie 90 dni (nie później niż do 30.11.2023 r.) od daty podpisania przez niego umowy, z wyłączeniem czasu trwania postępowania administracyjnego, związanego z wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczonego od dnia dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wstępnego projektu podziału do dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego egzemplarza niniejszego, ostatecznego i prawomocnego postanowienia. Termin uważa się za dotrzymany w chwili przekazania Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, przyjętej do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
II KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
III MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 273 82 58.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 273 82 58
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty