Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/23/2023 „Zakup zestawów komputerowych oraz monitorów”

Deadlines:
Published : 04-08-2023 09:54:00
Placing offers : 11-08-2023 09:00:00
Offers opening : 11-08-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zakup:

• 11 szt. fabrycznie nowych zestawów komputerowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 1,

• 1 szt. fabrycznie nowego zestawu komputerowego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 2, 

• 24 szt. monitorów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 3

• 2 szt. monitorów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 4 

Podane w OPZ wymagania techniczne poszczególnych urządzeń należy traktować jako minimalne, chyba że w danej pozycji inaczej zaznaczono.

Termin gwarancji:  zgodnie ze wzorem umowy

2. Kod CPV: 

30213300-8 – Komputer biurkowy

30231300-0 – Monitory ekranowe 

3. Termin realizacji: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Specyfikacje techniczne oferowanych sprzętów komputerowych.

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129 z późn. zm.). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy  – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE.pdf pdf 619.22 2023-08-04 09:54:00 Proceeding
OPZ.zip zip 1072.05 2023-08-04 09:54:00 Proceeding
WZÓR UMOWY.pdf pdf 402.95 2023-08-04 09:54:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 26.51 2023-08-04 09:54:00 Proceeding
Wyjaśnienia treści MP i modyfikacja OPZ.pdf pdf 5440.74 2023-08-09 14:41:35 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 439.26 2023-08-11 09:44:58 Public message
Raport wyboru ofert.pdf pdf 439.55 2023-08-21 13:16:06 Public message

Announcements

2023-08-21 13:16 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru ofert. [...].pdf

2023-08-11 09:44 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-09 14:41 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych oraz modyfikacja OPZ - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Zakup zestawów komputerowych oraz monitorów” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Specyfikacje techniczne oferowanych sprzętów komputerowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 286