Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-08-2023 09:48:00 |
Składania : | 10-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Opis przedmiotu
1. Nazwa i adres
zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 ,
50-040 Wrocław
2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego: wymiana drzwi do dyżurki
w bud. A WRD ul. Hubska 29-33 we Wrocławiu.
Drzwi płytowe przeznaczone szer. 90 do obiektów użyteczności publicznej w klasie RC-2, oklejane CPL , całość obłożona płytą HDF w kolorze j. szarym. Ościeżnica w kolorze drzwi . Drzwi wyposażone w gałko- klamkę , wykończone fabrycznie. Wymiary należy potwierdzić na miejscu wbudowania.
3. Termin realizacji zamówienia publicznego: : do 15.10.2023r
4. Osoba do kontaktu z wykonawcą: Dorota Kowalska tel 71-340-42-04, dorota.kowalska/@wr.policja.gov.pl
5. Kryteria wyboru ofert:
- cena 100%%
6. Wymagania
jakie powinien spełniać wykonawca:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej( może być dostarczony po wyborze Wykonawcy).
9. Warunki gwarancji i rękojmi za wady- 60 mies.
10. Sposób przygotowania oferty:- cena brutto
- złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem wymagań i warunków
zawartych w zapytaniu
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
11. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy składać wyłącznie za
pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 10.08.2023r. do godz. 10.00
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-10 10:52 | Dorota Kowalska | Informuję, że zostały złożone 2 oferty. Zlecenie zostanie wystawione na firmę Stelpi sp. z o.o. Dziękujemy za złożone oferty i zapraszamy do dalszek współpracy. |
Komunikaty