Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BR.271.11.2023 Wykonanie odwodnienia terenu przy Sali wiejskiej w m. Słupice

Aleksandra Szczepanik
Gmina Łagiewniki
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2023 14:06:00
Składania : 09-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 09-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130.000 złotych

 

na roboty budowlane:

Wykonanie odwodnienia terenu przy Sali wiejskiej w m. Słupice

 

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Łagiewniki, 58-210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21

W celu kontaktu w sprawie ofert należy przesłać wiadomość w komunikatach na stronie postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki/proceedings

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie ofertowe realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust 1, pkt 1 ustawy, (tj. Dz. U. 2021r. poz. 1129 ze zm.).

Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności
art. 70 ¹ - 70 4

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych i ma na celu wyłącznie rozeznanie na rynku w zakresie cen i obszaru realizacji.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Gmina Łagiewniki planuje wykonać odwodnienie terenu (drenażu opaskowego) przy Sali wiejskiej
w m. Słupice.

Lokalizacja obiektu: 58-212 Słupice, Słupice 89, dz. nr 54, obręb Słupice, Gmina Łagiewniki

 

Szczegółowy zakres zadań stanowi załącznik nr 1.

 

Ofertę należy złożyć w oparciu o indywidualny obmiar i wizję lokalną obiektu.

 

PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji: do 30 września 2023 r.

 

OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:

cena brutto – 100 %.

Zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.

Składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (wraz z załącznikami nr 2, nr 3, nr 4) zawierający ofertę potwierdzoną podpisem osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta składać należy poprzez stronę: www.platformazakupowa.pl, w terminie  do 09.08.2023 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.08.2023 r. o godz. 10:10.

 

OKRES GWARANCJI

Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia będzie wynosił minimum 36 miesięcy.

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 14 dni
od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z pozytywnym
protokołem odbioru. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie. Za dzień dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 70¹ par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Łagiewniki i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

       1.            Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków Zamawiającego.

       2.            Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie
z kosztem dostawy, a oferowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

       3.            Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 30 dni
od zakończenia postępowania.

       4.            Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga od Oferenta wykazania co najmniej dwóch dotychczas wykonanych zadań o takim samym lub podobnym zakresie prac – załącznik nr 3.

       5.            Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego
i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt
i ryzyko Wykonawcy.

       6.            Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych nie gorszych niż wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, iż przedmiot zamówienia określony został przez Zamawiającego poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu.

 

 

 

 

 

 

 

Wykaz Załączników:

1.       Załącznik_1_zakres prac.

2.       Załącznik_2_ formularz_ oferty.

3.       Załącznik_3_ zgoda_na_przetwarzanie_danych.

4.       Załącznik_4_wykaz_usług.

5.       Załącznik_5_oświadczenie_wykonawcy.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
doc01860120230718163043.pdf pdf 751.21 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie
doc01875320230802155430.pdf pdf 1468.27 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie
Załącznik_1_ formularz oferty.docx docx 21.43 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie
Załącznik_2_zgoda_na_przetwarzanie_danych.docx docx 16.58 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie
Załącznik_3_wykaz_uslug.doc doc 38 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie
Załącznik_4_oswiadczenie_wykonawcy.doc doc 63 2023-08-02 14:06:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie odwodnienia terenu przy Sali wiejskiej w m. Słupice Gmina Łagiewniki planuje wykonać odwodnienie terenu (drenażu opaskowego) przy Sali wiejskiej w m. Słupice. Lokalizacja obiektu: 58-212 Słupice, Słupice 89, dz. nr 54, obręb Słupice, Gmina Łagiewniki Szczegółowy zakres zadań stanowi załącznik nr 1. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z pozytywnym protokołem odbioru. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie. Za dzień dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji: do 30 września 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 182