Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa obsługi płatności bezgotówkowych na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim sp. z o.o.

Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2023 10:50:00
Składania : 07-08-2023 14:00:00
Otwarcia : 07-08-2023 14:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 957287816

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Opis przedmiotu szacowania:

  1. Zakres usług będzie obejmował:

1.1  Obsługa transakcji płatniczych za bilety uprawniające do przejazdów komunikacją publiczną w pięciu kasach biletowych  z wykorzystaniem terminali POS. oraz obsługa transakcji płatniczych w Dziale Dyspozycji Przewozów.

1.2  Dostawa, uruchomienie i wdrożenie 6 terminali płatniczych POS, które Spółka będzie dzierżawiła od dostawcy. Wymagania w zakresie terminali:

·      Terminale stacjonarne wyposażone w PIN Pad,

·      Trzy terminale z możliwością połączenia z centrum autoryzacji za pomocą LAN / GPRS (karty SIM dostarczy Wykonawca), pozostałe trzy terminale będą korzystały z połączenia po sieci LAN Zamawiającego.

·      dwa z powyższych terminali będą wymagały integracji z posiadanymi przez Zamawiającego kasami fiskalnymi,

·      Łącznie z terminalami Wykonawca dostarczy po jednej szt. rolki papieru termicznego do każdego terminala – koszty papieru pokryje Zamawiający.

             1.3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do transakcji online, z możliwością wydruku okresowych raportów, za pośrednictwem portalu użytkownika. Dostęp ten winien być nieodpłatnie udostępniony dla Zamawiającego.

             1.4. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeszkolenie osób, wskazanych przez Zamawiającego z obsługi terminali płatniczych oraz obsługi portalu udostępnionego przez Wykonawcę zapewniającego dostęp do transakcji online. Zamawiający przewiduje, że szkolenie obejmie maksymalnie 7 osób. Ewentualne koszty szkolenia ponosi Wykonawca.

              1.5. W ramach abonamentu za dzierżawę terminali oraz naliczonej prowizji od transakcji, Wykonawca zapewni:

·           Instalację / deinstalację terminali płatniczych,

·           Wsparcie techniczne prowadzone co najmniej w godzinach od 8.00 do 17.00,

·           Serwis terminali świadczony na terenie Gorzowa Wlkp., w przypadku awarii serwis dokona naprawy lub wymiany terminali nie później niż w ciągu 2 dni roboczych,

·           Indywidualnego opiekuna biznesowego,

·           Szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób zgonie z ust. 1.4

·           Dostęp do raportów online,

·           Szybki transfer środków maksymalnie do 3 dni roboczych,

·           Rozliczenie transakcji w wartościach brutto.

1.6. Wykonawca będzie przekazywał należności z tytułu transakcji dokonanych przy użyciu kart płatniczych (lub inne typu: Blik, NFC) w wartościach brutto, na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.

        1.7. Wykonawca zapewni obsługę reklamacji dotyczącej transakcji terminalowych, przy czym    Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie transakcje zakupu biletów są potwierdzone dokumentem sprzedaży typu paragon, faktura. Koszty obsługi reklamacji nie mogą być dodatkowo płatne, winny być realizowane w ramach umowy z Wykonawcą.

 

Warunki sporządzenia oferty na szacowanie zamówienia:

  1. Wykonawca będzie naliczał jednolitą prowizję dla transakcji zgodnie z ofertą przedstawioną w formularzu ofertowym  w całym okresie trwania umowy.
  2. Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą po zakończonym miesiącu, na podstawie faktury (wystawianej maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu m-ca), która będzie obejmowała prowizję od wartości brutto transakcji (za dany miesiąc rozliczeniowy) oraz abonament miesięczny za terminale płatnicze.
  3. Wykonawca zapewni obsługę reklamacji dotyczącej transakcji terminalowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie transakcje zakupu biletów są potwierdzone dokumentem sprzedaży typu paragon, faktura.
  4. Wykonawca zapewni brak dodatkowych opłat za minimalną wartość transakcji (Zamawiający szacuje, że minimalna transakcja może być równa wartości 1 szt. biletu ulgowego o nominale 1.50 zł).
  5. Zamawiający zastrzega, że dwa terminale będą użytkowane przez agentów Zamawiającego, świadczących usługi sprzedaży biletów na podstawie umowy agencyjnej. W tym przypadku terminale będą użytkowane przez osoby nie będące pracownikami Zamawiającego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia liczby terminali np. poprzez montaż terminala w kolejnym punkcie sprzedaży, na tym samych warunkach.
  7. Zamawiający zastrzega, że umowa z Wykonawcą będzie wygasała wraz z upływem okresu na jaki została zawarta (maksymalnie 4 lata). Zamawiający nie dopuszcza zapisów umowy o automatycznym przedłużeniu trwania na czas nieokreślony.
  8. Wypowiedzenie umowy przed końcem terminu nie będzie obarczone żadną opłatą dodatkową ani karą umowną.
  9. Zamawiający szacuje, że wdrożenie i uruchomienie terminali płatniczych nastąpi nie później niż 01.12.2023r. (nie dopuszcza się uruchomienia terminali po tym terminie), w przypadku gdy Wykonawca będzie zwlekał z uruchomieniem Zamawiający ma prawo odstąpienia od oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zestawienie danych o wielkości transakcji terminalowych w latach 2022 - 2023.pdf pdf 177.71 2023-08-01 10:50:00 Postępowanie
Formularz do szacowania zamówienia na terminale płatnicze.docx docx 14.47 2023-08-01 10:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa obsługi płatności bezgotówkowych Zgodnie z opisem przedmiotu szacowania zamieszczonym powyżej. 1 usługa Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Kostrzyńska 46
66-400, Gorzów wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
3 Załączniki - Zamawiający wymaga złożenia formularza do szacowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz do szacowa [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288