Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2023 10:50:00 |
Składania : | 07-08-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 07-08-2023 14:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 957287816
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis przedmiotu szacowania:
1.1 Obsługa transakcji płatniczych za
bilety uprawniające do przejazdów komunikacją publiczną w pięciu kasach
biletowych z wykorzystaniem terminali
POS. oraz obsługa transakcji płatniczych w Dziale Dyspozycji Przewozów.
1.2 Dostawa, uruchomienie i wdrożenie 6
terminali płatniczych POS, które Spółka będzie dzierżawiła od dostawcy.
Wymagania w zakresie terminali:
·
Terminale
stacjonarne wyposażone w PIN Pad,
·
Trzy
terminale z możliwością połączenia z centrum autoryzacji za pomocą LAN / GPRS
(karty SIM dostarczy Wykonawca), pozostałe trzy terminale będą korzystały z połączenia
po sieci LAN Zamawiającego.
·
dwa
z powyższych terminali będą wymagały integracji z posiadanymi przez
Zamawiającego kasami fiskalnymi,
·
Łącznie
z terminalami Wykonawca dostarczy po jednej szt. rolki papieru termicznego do
każdego terminala – koszty papieru pokryje Zamawiający.
1.3.Wykonawca zapewni
Zamawiającemu dostęp do transakcji online, z możliwością wydruku okresowych
raportów, za pośrednictwem portalu użytkownika. Dostęp ten winien być
nieodpłatnie udostępniony dla Zamawiającego.
1.4. W razie konieczności
Wykonawca zapewni przeszkolenie osób, wskazanych przez Zamawiającego z obsługi
terminali płatniczych oraz obsługi portalu udostępnionego przez Wykonawcę
zapewniającego dostęp do transakcji online. Zamawiający przewiduje, że
szkolenie obejmie maksymalnie 7 osób. Ewentualne koszty szkolenia ponosi
Wykonawca.
1.5. W ramach abonamentu za
dzierżawę terminali oraz naliczonej prowizji od transakcji, Wykonawca zapewni:
·
Instalację
/ deinstalację terminali płatniczych,
·
Wsparcie
techniczne prowadzone co najmniej w godzinach od 8.00 do 17.00,
·
Serwis
terminali świadczony na terenie Gorzowa Wlkp., w przypadku awarii serwis dokona
naprawy lub wymiany terminali nie później niż w ciągu 2 dni roboczych,
·
Indywidualnego
opiekuna biznesowego,
·
Szkolenie
wskazanych przez Zamawiającego osób zgonie z ust. 1.4
·
Dostęp
do raportów online,
·
Szybki
transfer środków maksymalnie do 3 dni roboczych,
·
Rozliczenie
transakcji w wartościach brutto.
1.6. Wykonawca będzie przekazywał
należności z tytułu transakcji dokonanych przy użyciu kart płatniczych (lub
inne typu: Blik, NFC) w wartościach brutto, na wskazany przez Zamawiającego
rachunek bankowy, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
1.7. Wykonawca zapewni obsługę
reklamacji dotyczącej transakcji terminalowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie
transakcje zakupu biletów są potwierdzone dokumentem sprzedaży typu paragon,
faktura. Koszty obsługi reklamacji nie mogą być dodatkowo płatne, winny być
realizowane w ramach umowy z Wykonawcą.
Warunki sporządzenia oferty na
szacowanie zamówienia:
Komunikaty