Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa obsługi płatności bezgotówkowych na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim sp. z o.o.

Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Deadlines:
Published : 01-08-2023 10:50:00
Placing offers : 07-08-2023 14:00:00
Offers opening : 07-08-2023 14:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 957287816

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Opis przedmiotu szacowania:

  1. Zakres usług będzie obejmował:

1.1  Obsługa transakcji płatniczych za bilety uprawniające do przejazdów komunikacją publiczną w pięciu kasach biletowych  z wykorzystaniem terminali POS. oraz obsługa transakcji płatniczych w Dziale Dyspozycji Przewozów.

1.2  Dostawa, uruchomienie i wdrożenie 6 terminali płatniczych POS, które Spółka będzie dzierżawiła od dostawcy. Wymagania w zakresie terminali:

·      Terminale stacjonarne wyposażone w PIN Pad,

·      Trzy terminale z możliwością połączenia z centrum autoryzacji za pomocą LAN / GPRS (karty SIM dostarczy Wykonawca), pozostałe trzy terminale będą korzystały z połączenia po sieci LAN Zamawiającego.

·      dwa z powyższych terminali będą wymagały integracji z posiadanymi przez Zamawiającego kasami fiskalnymi,

·      Łącznie z terminalami Wykonawca dostarczy po jednej szt. rolki papieru termicznego do każdego terminala – koszty papieru pokryje Zamawiający.

             1.3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do transakcji online, z możliwością wydruku okresowych raportów, za pośrednictwem portalu użytkownika. Dostęp ten winien być nieodpłatnie udostępniony dla Zamawiającego.

             1.4. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeszkolenie osób, wskazanych przez Zamawiającego z obsługi terminali płatniczych oraz obsługi portalu udostępnionego przez Wykonawcę zapewniającego dostęp do transakcji online. Zamawiający przewiduje, że szkolenie obejmie maksymalnie 7 osób. Ewentualne koszty szkolenia ponosi Wykonawca.

              1.5. W ramach abonamentu za dzierżawę terminali oraz naliczonej prowizji od transakcji, Wykonawca zapewni:

·           Instalację / deinstalację terminali płatniczych,

·           Wsparcie techniczne prowadzone co najmniej w godzinach od 8.00 do 17.00,

·           Serwis terminali świadczony na terenie Gorzowa Wlkp., w przypadku awarii serwis dokona naprawy lub wymiany terminali nie później niż w ciągu 2 dni roboczych,

·           Indywidualnego opiekuna biznesowego,

·           Szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób zgonie z ust. 1.4

·           Dostęp do raportów online,

·           Szybki transfer środków maksymalnie do 3 dni roboczych,

·           Rozliczenie transakcji w wartościach brutto.

1.6. Wykonawca będzie przekazywał należności z tytułu transakcji dokonanych przy użyciu kart płatniczych (lub inne typu: Blik, NFC) w wartościach brutto, na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.

        1.7. Wykonawca zapewni obsługę reklamacji dotyczącej transakcji terminalowych, przy czym    Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie transakcje zakupu biletów są potwierdzone dokumentem sprzedaży typu paragon, faktura. Koszty obsługi reklamacji nie mogą być dodatkowo płatne, winny być realizowane w ramach umowy z Wykonawcą.

 

Warunki sporządzenia oferty na szacowanie zamówienia:

  1. Wykonawca będzie naliczał jednolitą prowizję dla transakcji zgodnie z ofertą przedstawioną w formularzu ofertowym  w całym okresie trwania umowy.
  2. Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą po zakończonym miesiącu, na podstawie faktury (wystawianej maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu m-ca), która będzie obejmowała prowizję od wartości brutto transakcji (za dany miesiąc rozliczeniowy) oraz abonament miesięczny za terminale płatnicze.
  3. Wykonawca zapewni obsługę reklamacji dotyczącej transakcji terminalowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie transakcje zakupu biletów są potwierdzone dokumentem sprzedaży typu paragon, faktura.
  4. Wykonawca zapewni brak dodatkowych opłat za minimalną wartość transakcji (Zamawiający szacuje, że minimalna transakcja może być równa wartości 1 szt. biletu ulgowego o nominale 1.50 zł).
  5. Zamawiający zastrzega, że dwa terminale będą użytkowane przez agentów Zamawiającego, świadczących usługi sprzedaży biletów na podstawie umowy agencyjnej. W tym przypadku terminale będą użytkowane przez osoby nie będące pracownikami Zamawiającego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia liczby terminali np. poprzez montaż terminala w kolejnym punkcie sprzedaży, na tym samych warunkach.
  7. Zamawiający zastrzega, że umowa z Wykonawcą będzie wygasała wraz z upływem okresu na jaki została zawarta (maksymalnie 4 lata). Zamawiający nie dopuszcza zapisów umowy o automatycznym przedłużeniu trwania na czas nieokreślony.
  8. Wypowiedzenie umowy przed końcem terminu nie będzie obarczone żadną opłatą dodatkową ani karą umowną.
  9. Zamawiający szacuje, że wdrożenie i uruchomienie terminali płatniczych nastąpi nie później niż 01.12.2023r. (nie dopuszcza się uruchomienia terminali po tym terminie), w przypadku gdy Wykonawca będzie zwlekał z uruchomieniem Zamawiający ma prawo odstąpienia od oferty.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zestawienie danych o wielkości transakcji terminalowych w latach 2022 - 2023.pdf pdf 177.71 2023-08-01 10:50:00 Proceeding
Formularz do szacowania zamówienia na terminale płatnicze.docx docx 14.47 2023-08-01 10:50:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa obsługi płatności bezgotówkowych Zgodnie z opisem przedmiotu szacowania zamieszczonym powyżej. 1 service Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Kostrzyńska 46
66-400, Gorzów wielkopolski
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
3 Załączniki - Zamawiający wymaga złożenia formularza do szacowania Attachment required

Formularz do szacowa [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 290