Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPm-68/23 TPm-68/23 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tablic suchościeralnych w podziale na 2 części

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 31-07-2023 11:17:00
Składania : 10-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-08-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kopia Słowniki-1.xlsx xlsx 11.93 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
TPm_68_23_SWZ_Artykuły biurowe i tablice_podp.pdf pdf 513.11 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
TPm_68_23_załącznik nr 1 do SWZ_Umowa.pdf pdf 204.99 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
TPm_68_23_załącznik nr 3 do SWZ_OPZ i formularz art biurowe i tablice.xlsx xlsx 53.99 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
Wzór pliku.csv csv 0.26 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.pdf pdf 96.58 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy.pdf pdf 172.9 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
TPm_68_23_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 147.98 2023-07-31 11:17:00 Postępowanie
TPm_68_23_SWZ_załączniki edytowalne.docx docx 58 2023-08-03 11:19:48 Publiczna wiadomość
TPm_68_23_odpowiedź_podp.pdf pdf 214.78 2023-08-03 13:24:59 Publiczna wiadomość
TPm_68_23_odpowiedzi 2_podp.pdf pdf 212.99 2023-08-04 12:26:47 Publiczna wiadomość
TPm_68_23_załącznik nr 3 do SWZ_OPZ i formularz_poprawiony.xlsx xlsx 53.59 2023-08-04 12:26:47 Publiczna wiadomość
TPm_68_23_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 142.9 2023-08-10 11:47:20 Publiczna wiadomość
TPm_68_23_wybór Platforma.BES.pdf pdf 178.45 2023-08-17 15:06:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-17 15:06 Dział Zamówień Publicznych TPm-68/23 Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej

TPm_68_23_wybór Plat [...].pdf

2023-08-10 11:47 Dział Zamówień Publicznych TPm-68/23 Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert

TPm_68_23_informacja [...].pdf

2023-08-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 204 000,00 zł brutto, w tym:
a) część I- artykuły biurowe - 163 235,57 zł brutto
b) część II – tablice suchościeralne - 40 764,43 zł brutto
2023-08-04 12:26 Dział Zamówień Publicznych TPm-68/23 Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie do SWZ oraz poprawiony załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ

TPm_68_23_odpowiedzi [...].pdf

TPm_68_23_załącznik [...].xlsx

2023-08-03 13:24 Dział Zamówień Publicznych TPm-68/23 Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie do SWZ

TPm_68_23_odpowiedź_ [...].pdf

2023-08-03 11:19 Dział Zamówień Publicznych TPm-68/23 Zamawiający zamieszcza edytowalne załączniki do SWZ

TPm_68_23_SWZ_załącz [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 351