- Strona główna
- Postępowanie ID 799951
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.270.5.2023 Zakup paliw i materiałów eksploatacyjnych do środków transportu; 2023-2026
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Burzyński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-31 08:48:00
-
Składania2023-08-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-08-16 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-21
08:56:10
|
Krzysztof Burzyński |
Nadleśnictwo
Krynki
zamieszcza
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Plik
dostępny
jest
do
pobrania
poniżej.
Załączniki |
2023-08-22
13:27:31
|
Krzysztof Burzyński |
Nadleśnictwo
Krynki
zamieszcza
informację
o
wyniku
postępowania.
Plik
dostępny
jest
do
pobrania
poniżej.
Załączniki |
2023-08-16
10:52:06
|
Krzysztof Burzyński |
Nadleśnictwo
Krynki
zamieszcza
informację
z
otwarcia
ofert.
Plik
jest
dostępny
do
pobrania
poniżej.
Załączniki |
2023-08-16
09:02:36
|
Krzysztof Burzyński |
Nadleśnictwo
Krynki
zamieszcza
kwotę
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia.
Plik
dostępny
jest
do
pobrania
poniżej.
Załączniki |
2023-08-07
10:22:08
|
Krzysztof Burzyński |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
284
ust.
1
i
art.
286
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tekst
jednolity
Dz.
U.
z
2022
r.,
poz.
1710
ze
zm.),
wyjaśnia
treść
oraz
wprowadza
zmianę
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia: 1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dodania następujących zapisów do par. 11 oraz zaakceptuje klauzulę informacyjną Wykonawcy (w załączeniu): „1. Zamawiający zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z zawarciem i realizacją niniejszej Umowy, w tym postanowienia niniejszej Umowy oraz nie wykorzystywać tych informacji do celów innych niż realizacja Umowy, jak również nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody ………… Zobowiązanie do zachowania w tajemnicy informacji, wiąże w czasie obowiązywania niniejszej Umowy, jak również w okresie 3 lat po jej rozwiązaniu, wygaśnięciu lub zniweczeniu skutków prawnych. 2. W przypadku konieczności przekazania przez ……………... Zamawiającemu informacji stanowiących w …………….. Tajemnicę Przedsiębiorstwa, Tajemnicę Spółki ……………..., rozumianą jako szczególnie chroniony rodzaj Tajemnicy Przedsiębiorstwa Strony zobowiązane są przed przekazaniem tych informacji zawrzeć oddzielną umowę określającą zasady ich przetwarzania i ochrony. 3. Każda ze Stron Umowy oświadcza, iż znane są jej przepisy prawa regulujące przetwarzanie danych osobowych zawarte w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawie o ochronie danych osobowych oraz zobowiązuje się do ich stosowania w związku z wzajemnym udostępnianiem pomiędzy Stronami danych osobowych pracowników, współpracowników, w tym także członków organów, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących drugą Stronę w celu wykonania i rozliczenia przedmiotu niniejszej Umowy. 4. Dla uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że niezależnie od obowiązków określonych w niniejszej Umowie, zobowiązane są także do przestrzegania dodatkowych wymogów dotyczących ochrony określonych rodzajów informacji (np. danych osobowych, informacji poufnych) wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia, w imieniu Wykonawcy jako Administratora danych w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa o ochronie danych osobowych, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wykonawcą, obowiązku informacyjnego wobec osób fizycznych zatrudnionych przez Zamawiającego lub współpracujących z Zamawiającym przy zawarciu lub realizacji niniejszej umowy, w tym także członków organów Zamawiającego, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących Zamawiającego- bez względu na podstawę prawną tej współpracy - których dane osobowe udostępnione zostały Wykonawcy przez Zamawiającego w związku z zawarciem lub realizacją niniejszej umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien zostać spełniony poprzez przekazanie tym osobom klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr … do niniejszej umowy, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności.”? Tak, Zamawiający dopuszcza dodanie powyższych zapisów. Pozostałe warunki SWZ pozostają bez zmian. |
2023-08-07
10:20:40
|
Krzysztof Burzyński |
WYJAŚNIENIE
ORAZ
ZMIANA
TREŚCI
SWZ Zamawiający, działając na podstawie art. 284 ust. 1 i art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), wyjaśnia treść oraz wprowadza zmianę do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: 1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) w pkt 2 w tabeli i pkt 4 oraz par. 5 ust. 2 umowy w ten sposób, aby upust dla produktów pozapaliwowych był wskazany w % a nie w gr, przy zachowaniu rabatu w gr/l dla paliw? Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w Załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy. 2. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) w pkt 2 w tabeli w ten sposób, aby wartość za produkty pozapaliwowe była wskazana łącznie, nie za każdy produkt z osobna, np. jako % wartości paliwa np. produkty pozapaliwowe np. + wartość produktów pozapaliwowych w wysokości 10% wartości paliwa tj. ………. zł? Analizując poprzednie postępowanie będzie to wystarczająca kwota na realizację zamówienia, a wskazanie łącznej wartości produktów pozapaliwowych znacznie usprawniłoby przygotowanie oferty przez Wykonawcę. Tak, zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w Załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy. 3. W odniesieniu do zapisów SWZ i umowy, informujemy, że Wykonawca daje możliwość tankowania paliwa na wszystkich swoich stacjach, umożliwiających dokonywanie transakcji przy użyciu kart paliwowych. Czy Zamawiający może zaakceptować taką sytuację i w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłącznej lub modernizowanej (w okresie realizacji umowy może zaistnieć taka ewentualność – dostosowanie standardu do wymogów Unii Europejskiej)? Tak, Zamawiający akceptuje taką sytuację. 4. Czy Zamawiający dopuszczając możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych zaakceptuje, aby karty paliwowe wydane zostały w ciągu 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy, lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty (par. 3 ust. 3 i ust. 7)? Zamawiający dopuszcza taką możliwość. 5. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość nadania numerów PIN oraz aktywacji kart paliwowych na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiajacy otrzyma dostęp po podpisaniu umowy (par. 3 ust. 3)? Wykonawca wyjaśnia, że ze względów bezpieczeństwa nie dokonuje już wysyłki PINów do kart przesyłką pocztową bądź kurierską, a PINy mogą być nadane tylko przez Zamawiającego na portalu i Wykonawca nie ma możliwości podglądu do nich ani nadania PINów samodzielnie dla Zamawiającego. Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość nadania numerów PIN oraz aktywacji kart paliwowych na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy. 6. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania następujących opłat za wydanie kart paliwowych wg cennika Wykonawcy (par. 3 ust. 7-8): * 0 zł netto za kartę nową, * 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.), * 0 zł netto za kartę dodatkową wydawaną w trakcie realizacji umowy (np. nowy numer rejestracyjny, karta, której kończy się termin ważności)? Zamawiający dopuszcza możliwość odpłatnego wydanie kart wymiennych. W związku z powyższym dokonuje zmiany §3 ust. 7. 7. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość, aby po wyborze oferty Wykonawcy to Wykonawca wskazał okresy rozliczeniowe w par. 5 ust. 5 wybierając okresy rozliczeniowe z pkt 1) lub pkt 2) a zbędny punkt został wykreślony z zapisów umowy, aby nie wprowadzać w błąd, gdyż okresy rozliczeniowe u Wykonawcy będą stałe w całym okresie obowiązywania umowy? Tak, Zamawiający dopuszcza taką możliwość. 8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania terminu płatności 14 dni od daty wystawienia faktury (par. 5 ust. 7)? Tak, Zamawiający zmienia §5 ust. 7 na termin płatności 14 dni od wystawienia faktury. 9. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od zapisu drugiego zdania par. 5 ust. 8 i zaakceptowania następującej procedury reklamacji faktur występującej u Wykonawcy: „Zamawiający ma obowiązek zgłosić Wykonawcy pisemne zastrzeżenie co do niezgodności na wystawionej fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury od Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Wykonawcy w szczególności o: kwestionowanych transakcjach bezgotówkowych ujętych na fakturze, błędach lub innych nieprawidłowościach w przeprowadzaniu rozliczenia. Wykonawca dokona rozpatrzenia zgłoszeń, o których mowa w zdaniu poprzednim niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Zgłoszenie przez Zamawiającego pisemnego zastrzeżenia, co do niezgodności transakcji (błędów), nie zwalnia go z obowiązku terminowego uregulowania należności wynikającej z umowy”? Zamawiający zmienia zapis §5 ust. 8 załącznika nr 5 - wzór umowy. 10. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania systemu wystawiania e-faktur na dedykowanym portalu (par. 5 ust. 10)? E-faktura jest zamieszczana na dedykowanym portalu, a powiadomienie o jej wystawieniu i możliwości pobrania jest wysyłane na adres mailowy Zamawiającego. Zamawiający akceptuje system wystawiania e-faktur na dedykowanym portalu Wykonawcy. 11. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w par. 5 ust. 13 na następujący zapis: „Za termin dokonania płatności uważa się datę wpływu należności z tytułu dokonanej sprzedaży produktów i usług na rzecz Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy.”? Zamawiający zmienia zapis §5 ust. 13 na ww. zapis. 12. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od zapisów par. 6 ust. 1 pkt 1)? Karty flotowe wysyłane są do Zamawiającego listem poleconym w ciągu 3-4 dni od złożenia wniosku. Niestety Wykonawca nie ma wpływu na pracę doręczycieli przesyłki, dlatego też nakładanie kary za zwłokę jest krzywdzące dla Wykonawcy. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby karty wydane były terminowo. Aby uniknąć sytuacji braku możliwości zatankowania pojazdu, Wykonawca proponuje zamówienie przez Zamawiającego na dedykowanym portalu karty na okaziciela, tzw. uniwersalnej dostosowanej do potrzeb wszystkich użytkowanych pojazdów. Zamawiający odstępuję od zapisu §6 ust. 1 pkt 1). 13. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w par. 6 ust. 1 pkt 2) tak, aby kara była naliczana od niezrealizowanej części wartości umowy której dotyczy odstąpienie? Zamawiający dokonuje zmiany §6 ust. 1 pkt 2). 14. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w par. 6 ust. 1 pkt 3) poprzez naliczenie kary dopiero w przypadku drugiego i kolejnego potwierdzonego przez niezależne laboratorium w procedurze reklamacyjnej Wykonawcy przypadku niewłaściwej jakości paliw? Zamawiający zmienia zapisy §6 ust. 1 pkt 3) załącznika nr 5 – wzór umowy. 15. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia łącznej sumy kar umownych dotyczącej złej jakości paliw do 10% wartości umowy (par. 6 ust. 1 pkt 3))? Zamawiający w §6 ust. 1 pkt 3) zmienia łączną sumę kar umownych dotyczącą złej jakości paliw do 10% wartości umowy. 16. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od zapisów par. 6 ust. 6? W przypadku podejrzenia złej jakości paliw jej potwierdzenie może nastąpić jedynie w wyniku procedury reklamacyjnej występującej u Wykonawcy i próbki mogą być pobrane jedynie przez Wykonawcę. Zamawiający odstępuję od zapisów §6 ust. 6 załącznika nr 5 - wzór umowy. Pozostałe warunki SWZ pozostają bez zmian. |
2023-08-02
13:01:32
|
Krzysztof Burzyński |
ZMIANA
TERMINU
SKŁADANIA
OFERT Zamawiający, działając na podstawie art. 284 ust. 1 oraz art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), przekazuje treść zapytania jakie wpłynęło do Zmawiającego: 1. W imieniu Wykonawcy w związku z trwającym okresem urlopowym zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 16.08.2023. Zamawiający informuję, że termin składania ofert ulega zmianie na 16.08.2023 r. godz. 9:00, otwarcia ofert na 16.08.2023 r. godz. 10:00. W związku ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający zmienia termin związania ofertą na dzień 14.09.2023 r. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?