Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-07-2023 14:24:00 |
Składania : | 04-08-2023 07:30:00 |
Otwarcia : | 04-08-2023 07:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty 130 000 tys. zł udzielanego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Łużna Nr 1/2021 z dnia 04.01. 2021 r w sprawie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Łużna.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nowej nawierzchni ulepszonej na łącznym odcinku 110 Mb o szerokości 2,75m
1) Zakres rzeczowy robót obejmuje:
W zakres robót budowlanych wchodzi mechaniczne ścinanie
poboczy, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa
wyrównawcza AC16W oraz ścieralna SMA 16 JENA), wykonanie utwardzonych poboczy.
Wykonane z materiałów własnych wykonawcy.
2) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.
3) Wykonawca oświadcza, że znany mu jest przedmiot umowy, nie wnosi do niego żadnych uwag i zastrzeżeń.
4) Przedmiot umowy zostanie wykonany przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy oraz dostarczonych przez inwestora. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów, zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca oświadcza, że posiada środki finansowe na zakup materiałów.
5) Okres gwarancji i rękojmi za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru zadania.
Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji inwestycji przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania:
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy ni 3 lata.
Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.
4. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty