Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.7011.25.2023 Remont drogi gminnej nr 270812K Wola Łużańska Las III (koło Pana Szymczyka)

Miłosz Passoń
Gmina Łużna
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2023 14:24:00
Składania : 04-08-2023 07:30:00
Otwarcia : 04-08-2023 07:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

W postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty 130 000 tys. zł  udzielanego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Łużna  Nr 1/2021 z dnia 04.01. 2021 r w sprawie  zamówień  publicznych  w  Urzędzie Gminy Łużna.

 

1.Opis  przedmiotu zamówienia:   

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu  nowej nawierzchni ulepszonej  na łącznym odcinku   110  Mb  o szerokości   2,75m

1) Zakres rzeczowy robót obejmuje:

W zakres robót budowlanych wchodzi mechaniczne ścinanie poboczy, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa wyrównawcza AC16W oraz ścieralna SMA 16 JENA), wykonanie utwardzonych poboczy.

 Wykonane z materiałów własnych wykonawcy.

2) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.

 

3) Wykonawca oświadcza, że znany mu jest przedmiot umowy, nie wnosi do niego żadnych uwag i zastrzeżeń.

 

4) Przedmiot umowy zostanie wykonany przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy oraz dostarczonych przez inwestora. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów, zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca oświadcza, że posiada środki finansowe na zakup materiałów.

 

5) Okres gwarancji i rękojmi za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru zadania.


Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji inwestycji przedmiotu zamówienia.


3. Dodatkowe wymagania:

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy ni 3 lata.

Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.


4. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy.doc doc 97 2023-07-28 14:24:00 Postępowanie
1. Materiały do zgłoszenia.pdf pdf 4975.8 2023-07-28 14:24:00 Postępowanie
3. Przedmiar Robót.pdf pdf 173.96 2023-07-28 14:24:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie remontu drogi gminnej Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 15 września 2023 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Kosztorys ofertowy - Należy dołączyć uproszczony kosztorys ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294