Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.421.2023 Monitoring sygnałów alarmowych z pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. wraz z interwencją grupy patrolowo-interwencyjnej w przypadku uruchomienia alarmu.

Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2023 11:47:00
Składania : 03-08-2023 11:46:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Monitoringu sygnałów alarmowych z pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. wraz z interwencją grupy patrolowo-interwencyjnej w przypadku uruchomienia alarmu.


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:

1. monitoring sygnałów antynapadowych - 5 lokalizacji

2. monitoring sygnałów włamaniowych - 3 lokalizacje

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY - monitoring sygnałów alarmowych.pdf pdf 106.23 2023-07-28 11:47:00 Postępowanie
WYKAZ USŁUG.docx docx 12.83 2023-07-28 11:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Monitoring antynapadowych sygnałów alarmowych z 5-ciu lokalizacji w okresie 1-go miesiąca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zasadami jego realizacji znajduje się w załączonych Projektowanych Postanowieniach Umowy. 24 miesiąc - (0)
2 Monitoring włamaniowych sygnałów alarmowych z 3-ech lokalizacji w okresie 1-go miesiąca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zasadami jego realizacji znajduje się w załączonych Projektowanych Postanowieniach Umowy. 24 miesiąc - (0)
3 Wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku nieuzasadnionego uruchomienia alarmu wg szczegółowego opisu znajdującego się w Projektowanych Postanowieniach Umowy. 10 szt. - (0)
4 Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu fizycznego zabezpieczenia Obiektu w czasie dłuższym niż 60 minut wg szczegółowego opisu znajdującego się w Projektowanych Postanowieniach Umowy. 10 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - Prosimy o dołączenie skanu Koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej na podstawie art. 3 pkt l lit. b oraz art. 15 i art. 16 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
3 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację Ogólnych Warunków Zamówienia oraz Ogólnych Warunków Umowy wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
5 Projektowane Postanowienia Umowy - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień umownych wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
6 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
7 Podwykonawstwo - Prosimy w polu obok opisać zakres ewentualnego podwykonawstwa (0)
8 Polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Prosimy o dołączenie skanu dokumentu, o którym mowa w paragrafie 7 Projektowanych postanowień Umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje przynajmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, tj. monitoring sygnałów alarmowych z wykorzystaniem grup patrolowo-interwencyjnych w budynkach użyteczności publicznej. W celu wykazania spełnienia przedmiotowego warunku formalnego prosimy o dołączenie wypełnionego "wykazu usług" według załączonego wzoru. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.docx

(0)
10 Referencje - Prosimy o dołączenie referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wyszczególnionych przez Państwo w poz. 9 tj. w "Wykazie usług". Referencje nie są wymagane dla usługi realizowanej na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 257