Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa optyk urologicznych i laryngologicznych w celu wymiany w miejsce zużytych

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2023 17:21:00
Składania : 03-08-2023 10:30:00
Otwarcia : 03-08-2023 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Istotne warunki zamówienia w załączeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Istotne Warunki Zamówienia - optyki.doc doc 984 2023-07-27 17:21:00 Postępowanie
Zał. nr 2- parametry techniczne- optyki.doc doc 94 2023-07-27 17:21:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 2- parametry techniczne- optyki - poprawiony.doc doc 94 2023-08-01 18:31:52 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 1a i 1b - formularz ofertowy.docx docx 18.1 2023-07-27 17:21:00 Kryterium
Zał. nr 3- wzór umowy dla urządzeń w których nie są przetwarzane dane osobowe.docx docx 42.02 2023-07-27 17:21:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 14.46 2023-07-27 17:21:00 Kryterium
Zał. nr 1a i 1b - formularz ofertowy- poprawiony.docx docx 18.09 2023-08-01 18:32:06 Kryterium
Zał. nr 3- wzór umowy dla urządzeń w których nie są przetwarzane dane osobowe - po modyfikacji.docx docx 42.37 2023-08-01 18:32:24 Kryterium
Wyjaśnienia z dnia 01.08.2023.docx docx 23.97 2023-08-01 18:30:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 288.32 2023-08-04 13:31:13 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 233.86 2023-08-07 15:25:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-07 15:25 Sylwia Komorek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-04 13:31 Sylwia Komorek Informacja z otwarcia ofert w załączeniu

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-03 10:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 45 000,00 zł
2023-08-01 18:30 Sylwia Komorek Zamawiający 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu informuje, że wpłynęły zapytania o udzielenie wyjaśnień w ww. postępowaniu

Wyjaśnienia z dnia 0 [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa optyk urologicznych i laryngologicznych w celu wymiany w miejsce zużytych należy załączyć wypełniony formularz parametrów technicznych – załącznik nr 2

Zał. nr 2- parametry [...].doc

Zał. nr 2- parametry [...].doc

1 dostawa 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2572 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 85% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 1a i 1b - fo [...].docx

Zał. nr 1a i 1b - fo [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin gwarancji 5% należy podać jedną z wymienionych gwarancji: 24 miesiące / lub 30 miesięcy/ lub 36 miesięcy (0)
3 Termin dostawy 10% należy podać jeden z terminów: 4 tygodnie/ lub 5 tygodni / lub 6 tygodni / lub 7 tygodni /lub 8 tygodni (0)
4 Wzór umowy - należy załączyć zaakceptowany i wypełniony wzór umowy – załącznik nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 3- wzór umow [...].docx

Zał. nr 3- wzór umow [...].docx

(0)
5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - należy załączyć wypełniony załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290