Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2023 12:41:00 |
Składania : | 18-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-08-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-05 10:06 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informacje o wyniku postępowania dla części 1. Szczegóły w załączniku. |
2023-10-03 07:36 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informacje o unieważnieniu czynności wyboru i unieważnieniu części 2 postępowania. |
2023-09-14 11:29 | Marta Lizut | Zamawiający publikuję informację o wyniku postępowania dla części 2 oraz 3. Szczegóły w załączniku. |
2023-08-18 11:19 | Marta Lizut | Zamawiający udostępnia informacje o złożonych ofertach zgodnie z art. 222 ust 5 ustawy Pzp. |
2023-08-18 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwoty
przeznaczone
na
realizację
zamówienia: część 1 – „Dostawa pościeli hotelowej, tekstyliów i dodatków osobistych” - 107 797,99 zł brutto część 2 – „Dostawa wyposażenia dodatkowego” - 270 370,43 zł brutto część 3 – „Dostawa tabliczek informacyjnych, kierunkowskazów i napisów recepcyjnych” - 17 340,54 zł brutto |
2023-08-10 14:17 | Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
treść
pytań
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami.
Jednocześnie
informuje
o
zmianie
SWZ,
terminu
składania
i
otwarcia
ofert.
Odpowiedzi na pytani [...].pdf ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2023-08-08 11:41 | Marta Lizut |
Zamawiający
przekazuje
pytania
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami.
Jednocześnie
informuje
o
zmianie
SWZ,
terminów
składania
i
otwarcia
ofert
oraz
terminu
związania
ofertą.
ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2023-08-04 10:37 | Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
pytania
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami. Jednocześnie informuje o zmianie OPZ dal części 1 zamówienia, terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zaktualizowany Załąc [...].pdf |
Komunikaty