- Strona główna
- Postępowanie ID 799017
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SP.SAN. ZA.253.15.2023 Dostawa wyposażenia dodatkowego w ramach projektu „Przebudowa i rozbudowa kompleksu sanatoryjnego Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Lizut
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-27 12:41:00
-
Składania2023-08-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-08-18 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-05
10:06:00
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informacje
o
wyniku
postępowania
dla
części
1.
Szczegóły
w
załączniku.
Załączniki |
2023-10-03
07:36:02
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informacje
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
i
unieważnieniu
części
2
postępowania.
Załączniki |
2023-09-14
11:29:21
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuję
informację
o
wyniku
postępowania
dla
części
2
oraz
3.
Szczegóły
w
załączniku.
Załączniki |
2023-08-18
11:19:11
|
Marta Lizut |
Zamawiający
udostępnia
informacje
o
złożonych
ofertach
zgodnie
z
art.
222
ust
5
ustawy
Pzp.
Załączniki |
2023-08-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwoty
przeznaczone
na
realizację
zamówienia: część 1 – „Dostawa pościeli hotelowej, tekstyliów i dodatków osobistych” - 107 797,99 zł brutto część 2 – „Dostawa wyposażenia dodatkowego” - 270 370,43 zł brutto część 3 – „Dostawa tabliczek informacyjnych, kierunkowskazów i napisów recepcyjnych” - 17 340,54 zł brutto |
2023-08-10
14:17:29
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
treść
pytań
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami.
Jednocześnie
informuje
o
zmianie
SWZ,
terminu
składania
i
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-08-08
11:41:59
|
Marta Lizut |
Zamawiający
przekazuje
pytania
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami.
Jednocześnie
informuje
o
zmianie
SWZ,
terminów
składania
i
otwarcia
ofert
oraz
terminu
związania
ofertą.
Załączniki |
2023-08-04
10:37:16
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
pytania
do
SWZ
wraz
z
odpowiedziami. Jednocześnie informuje o zmianie OPZ dal części 1 zamówienia, terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?