Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2023 11:37:00 |
Składania : | 03-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
na zadanie
pn.: „Montaż
cyfrowej
instalacji
domofonowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz z
aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego gminnego
przy ul. Wyspiańskiego 6 w
Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż instalacji domofonowej w wersji cyfrowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 6 w Jastrzębiu-Zdroju.
2.1.1.
Zadanie
1:
Roboty
umożliwiające i mające na celu montaż
instalacji domofonowej
wewnątrz budynku mieszkalnego przy
ul. Wyspiańskiego 6
w Jastrzębiu-Zdroju (ilość
klatek: 1;
ilość lokali mieszkalnych
w
budynku:
9),
w
tym:
1) montaż oprzewodowania sieci domofonowej podtynkowo, na pasach tynku na trasie nowej instalacji należy położyć gładź gipsową i pomalować w kolorze zbliżonym do istniejącego na klatce schodowej,
2) montaż kasety domofonowej z wbudowanym czytnikiem kluczy elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255 i listą lokali (tylko nr mieszkań) przy głównym wejściu (1 klatka),
3) montaż zasilacza Elfon AC 15/20 do kasety cyfrowej w elektrycznej skrzynce natynkowej, obwód zasilający należy zabezpieczyć wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym 6A,
4) instalacja domofonowa musi zostać zasilona z obwodu administracyjnego klatki schodowej,
5) montaż unifonów MIWI 1132/620 SCAITEL wewnątrz mieszkań – 9 szt.,
6) montaż w unifonach regulatorów głośności sygnału wywołania MIWI 1132/63 z trzystopniowym zakresem regulacji (min, med, max) – 9 szt,
7)
przekazanie zaprogramowanych kluczy elektronicznych (breloków) –
10 szt. (9 szt. dla lokatorów + 1 szt.
dla osoby sprzątającej),
8) wymiana wkładki numerycznej – 1 szt. wraz z kluczami – 10 szt.(9 szt. dla lokatorów + 1 szt. dla osoby sprzątającej),
9) wymiana okucia drzwiowego wraz z zamkiem,
10) montaż nowego elektrozaczepu (elektrozamek) – 1 szt.,
11) montaż samozamykacza z ramieniem tzw. „stop” – GEZE-TS 2000,
12) montaż stopki drzwiowej (wykonana z metalu, malowana proszkowo w kolorze ciemnobrązowym, dolna krawędź podpory powinna posiadać gumowe wykończenie przeciwdziałające przesuwaniu, dwie sprężyny dociągające, średnica nóżki min. 14 mm, wysokość min. 230 mm lub w przypadku konieczności zamontowania większej: średnica 25 mm, wysokość 350 mm),
wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.1.2.
Zadanie
2:
Konserwacja
podstawowa
(bezpłatna),
tj.
stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie
gwarancji. W
ramach podstawowej
konserwacji
Wykonawca zobowiązany jest
do wykonywania następujących
czynności:
1) konserwacji elektrozaczepów w drzwiach wejściowych,
2) konserwacji elektroryglów w drzwiach wejściowych,
3) wymiany wizytówek lub dodania/usunięcia numerów/nazwisk mieszkań na spisie,
4) usuwania przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu,
5) przeglądu instalacji domofonowej i usunięcia nieprawidłowości (w tym zabezpieczenie kabli),
6) regulacji samozamykaczy,
7) czyszczenia i smarowania zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach,
8) innych czynności konserwacyjnych zapewniających pełną sprawność instalacji domofonowej.
2.1.3.
Zadanie
3: Konserwacja
rozszerzona (płatna)
polegająca
na
utrzymywaniu
drzwi wejściowych
do
budynku
w pełnej sprawności obejmująca
następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000,
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami),
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych,
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.,
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych,
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych,
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych,
8) wymiana /montaż klamko-gałki.
UWAGA: Zadania należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia,
tryb
wykonywania robót,
zasady konserwacji podstawowej
oraz konserwacji rozszerzonej
określa
STWiOR wraz
z załącznikami (Załącznik
nr 4
do Zaproszenia).
2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2.4.
W przypadku
stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
STWiOR
oraz w Zaproszeniu
do
złożenia oferty,
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy
je uwzględnić
w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5.
Zakres
ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym
zakresie przed
złożeniem oferty dokonując oględzin budynku.
W ofercie
należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary
z
uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do
realizacji zadania.
3. Termin wykonania:
3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący montażu instalacji domofonowej: maksymalnie do 20 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.2. Odbiór robót: do 3 dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie zastosowane materiały do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracje, certyfikaty, itp.), schemat podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej).
3.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa (bezpłatna):
a)
czynności
określone
w pkt
2.1.2.
ppkt
1)
6)
i
7)
podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz
na
kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli,
b) usuwanie usterki powinno nastąpić w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku niemożliwości jej usunięcia (brak dostępu do lokalu) w terminie możliwie najkrótszym wraz z poinformowaniem Inspektora Nadzoru,
c)
w
przypadku wystąpienia awarii np. zablokowania drzwi (lub braku
możliwości ich otwarcia) usługę należy wykonać niezwłocznie -
najpóźniej do
2 godzin od
zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ
na
doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego.
3.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona:
a) czas realizacji usługi powinien wynosić maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru,
b) w przypadku zablokowania drzwi lub braku możliwości ich otwarcia (np. zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
4.1.
Okres
gwarancji na
montaż
instalacji domofonowej -
Zadanie
1:
minimum
36
miesięcy;
okres
rękojmi
na
montaż
instalacji domofonowej -
Zadanie
1:
minimum
36
miesięcy.
4.2. Okres gwarancji na zastosowane materiały w Zadaniu 1 oraz Zadaniu 3: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi na zastosowane materiały w Zadaniu 3: minimum 36 miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy:
5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV – minimum 1 osoba;
b) stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV – minimum 1 osoba.
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.
2023-08-07 09:40 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Przesyłam
w
załączeniu
Ogłoszenie
wyników
postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
2023-08-04 08:34 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
W
załączeniu
Zestawienie
złożonych
ofert
cenowych. Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty