Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 sztuk na wyposażenie Muzeum Kanału Bydgoskiego, ul. Staroszkolna 10 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2023 11:27:00
Składania : 04-08-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

o G ł o s Z E N I E

o ZAPYTANIu  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.68.2023 z dnia 26.07.2023r.


  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)

 

1.   Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

                                                           

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

 

Nazwa zadań:

Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI  śluzie (Program BBO).

 

 

2.   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 szt. – w ramach zadania Miasta pn. „Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI  śluzie (Program BBO)”.

 

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.

 

3.   Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

 

1)     prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.

 

 

4.   Załączniki do ogłoszenia:

1)  opis przedmiotu zamówienia,

2)  wzór umowy,

3)  informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4)  oświadczenie wykonawcy.

 


5.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6.     Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

 

6.1    Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

 

6.2  Sposób oceny ofert:

1)   ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)   w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)   inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)   przewiduje się przeprowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)   ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)   Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

6.3  Warunki płatności:

1)   podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)   termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy
i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

 

7.   Termin wykonania zamówienia:   

3 tygodnie od daty przekazania Wykonawcy akceptacji wizualizacji leżaka przez Zamawiającego (przy czym Wykonawca ma obowiązek przedstawienia do akceptacji Zamawiającego wizualizacji leżaka, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy).

 

8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,

 

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl

 

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.08.2023r.              

    o godz. 900.

 

 

10.            Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

 

1)     oświadczenie wykonawcy (zał. Nr 4).

 

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.  

   

11.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

 

12.    Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)     wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)     wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  
1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)     wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

13.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.            

              

 


 

Bydgoszcz, dnia   26.07.2023r.                                           


DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 97.82 2023-07-26 11:27:00 Postępowanie
zał. 2 - wzór umowy.pdf pdf 307.88 2023-07-26 11:27:00 Postępowanie
zał. 3 - informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 53.63 2023-07-26 11:27:00 Postępowanie
zał. 4 - oświadczenie Wykkonawcy - Rosja.pdf pdf 37.35 2023-07-26 11:27:00 Postępowanie
Wynik leżaki.pdf pdf 30.72 2023-08-16 15:46:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-16 15:46 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik leżaki.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 sztuk na wyposażenie Muzeum Kanału Bydgoskiego, ul. Staroszkolna 10 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316