Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00325399 TP/1/2023/SP5 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024.

Zamówienia SP5
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2023 10:11:00
Składania : 03-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-08-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 5 w Mikołowie

ul. Katowicka 24

43-190 Mikołów

NIP: 635-16-57-556

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2023_SP5 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 334.43 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 SWZ-sig.pdf pdf 467.69 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 27.24 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 27.42 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 28.85 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 33.22 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 28.64 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 42.17 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.25 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 26.71 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 26.3 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 28.02 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie.docx docx 26.21 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 249.07 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Załącznik nr 4 do SWZ - OPZ.pdf pdf 310.58 2023-07-26 10:11:00 Postępowanie
TP_1_2023_SP5 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 304.35 2023-08-03 11:47:40 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_SP5 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 469.87 2023-08-25 11:11:38 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_SP5 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 255.08 2023-09-11 09:46:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-11 09:46 Anna Kwiatkowska W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_SP5 Ogłosz [...].pdf

2023-08-25 11:11 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_SP5 Inform [...].pdf

2023-08-03 11:47 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_SP5 Inform [...].pdf

2023-08-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 282 866,40 zł brutto.
W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 50 186,40 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 29 200,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 45 971,50 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 54 635,00 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 21 540,90 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 44 550,10 zł brutto
Część 7: JAJA: 1 600,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 14 542,50 zł brutto
Część 9: RYBY: 12 850,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 7 790,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356