Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SISK.Z.17.2023 Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach dostawa i montaż stolarki okiennej

Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2023 15:39:00
Składania : 01-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 01-09-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem Umowy jest:

  1. wykonanie przedmiotowej inwestycji, pod nazwą: Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w zakresie dostawa i montaż stolarki okiennej .

  2. Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do realizacji inwestycji opisane dokumentacją projektową, STWIORB i innymi wymaganiami zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, ofertą Wykonawcy, zasadami wiedzy technicznej.

  3. Adres budowy: Siechnice ul. Sportowa zgodnie w decyzją zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 2317/2018 z dnia 25.07.2018 oraz decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 1187/2019 z dnia 17.04.2019 r. Szczegółowy opis znajduje się w Opisie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, który stanowi załącznik do SWZ.



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SISK17.2023 BZP dostawa stolarki okiennej .pdf pdf 146.55 2023-07-25 15:39:00 Postępowanie
SISK.Z.17.2023.7z 7z 16744.02 2023-07-25 15:39:00 Postępowanie
SISK.17.2023 dostawa i montaż stolarki okiennej GOZ 2 SWZ .docx docx 253.04 2023-07-25 15:39:00 Kryterium
Pytanie 1.pdf pdf 36.69 2023-07-26 14:32:00 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 -INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 2.pdf pdf 289.14 2023-07-27 12:44:05 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 -INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 3.pdf pdf 290.89 2023-07-29 03:01:20 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 -INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 4.pdf pdf 310.18 2023-07-29 03:02:51 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 -INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 5.pdf pdf 260.77 2023-08-03 14:39:22 Publiczna wiadomość
SISK.Z.17.2023 Informacja Zamawiającego nr 7 .pdf pdf 108.42 2023-08-09 17:07:28 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023.INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 8 .pdf pdf 261.21 2023-08-22 20:40:16 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 dostawa i montaż stolarki okiennej IDW informacja zam nr 9 .docx docx 82.57 2023-08-23 15:05:41 Publiczna wiadomość
SISK.17.2023 -INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 9.pdf pdf 8140.51 2023-08-23 15:05:42 Publiczna wiadomość
Informacja Zamawiającego nr 11.pdf pdf 108.26 2023-08-29 15:32:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - SISK.Z.17.2023 Postępowanie #798095.pdf pdf 85.68 2023-09-01 14:38:42 Publiczna wiadomość
SISK.Z.17.2023 ZAWIADOMIENIENIE O UNIWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf pdf 92.77 2023-09-05 14:15:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 14:15 Wit Bensari Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

SISK.Z.17.2023 ZAWIA [...].pdf

2023-09-01 14:38 Wit Bensari Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza kwotę:

Zamówienie podstawowe: 487 618,03 zł brutto
Opcja: 71 683,01 zł brutto
2023-08-29 15:32 Grzegorz Dawiec INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 11 w załączeniu

Informacja Zamawiają [...].pdf

2023-08-23 15:09 Grzegorz Dawiec INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 10 dotychczasowe załączniki w Opisie przedmiotu Zamówienia nieobjęte zmianami , nadal obowiązują.
2023-08-23 15:05 Grzegorz Dawiec INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO NR 9


Dotyczy: SISK.17.2023 Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach dostawa i montaż stolarki okiennej

Termin na składanie ofert nie ulega wydłużeniu .
Zamawiający dokonuje następujących zmian w specyfikacji warunków zamówienia (jak w załaczeniu)

SISK.17.2023 dostawa [...].docx

SISK.17.2023 -INFORM [...].pdf

2023-08-22 20:40 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 8 Zmiana terminu

SISK.17.2023.INFORMA [...].pdf

2023-08-09 17:07 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 7
Zmiana terminu oraz SWZ.

SISK.Z.17.2023 Infor [...].pdf

2023-08-04 13:43 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 6

Zamawiający informuje, że kolejnym, dodatkowym terminem wizji na miejscu budowy jest dzień 08 sierpnia 2023 roku godzina 12:00.
2023-08-03 14:39 Wit Bensari Informacją Zamawiającego 5

SISK.17.2023 -INFORM [...].pdf

2023-07-29 03:02 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 4

SISK.17.2023 -INFORM [...].pdf

2023-07-29 03:01 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 3

SISK.17.2023 -INFORM [...].pdf

2023-07-27 12:44 Wit Bensari Informacja Zamawiającego 2

SISK.17.2023 -INFORM [...].pdf

2023-07-26 14:32 Wit Bensari Zamawiający otrzymał 26 lipca 2023 r. pytanie:

Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o przesłanie zestawienia stolarki okiennej wraz z ilością sztuk każdej z pozycji w załączonym już zestawieniu. Jezeli zamawiający nie posiada zestawienia to proszę o przedstawienie stron otwierania okien każdej z pozycji.

Zamawiający odpowiada:

Pytanie:
Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o przesłanie zestawienia stolarki okiennej wraz z ilością sztuk każdej z pozycji w załączonym już zestawieniu. Jeżeli zamawiający nie posiada zestawienia to proszę o przedstawienie stron otwierania okien każdej z pozycji.


Odpowiedź znajduje się w załączniku.

Pytanie 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

SISK.17.2023 dostawa [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1191