Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZTM.EZ.3310.7.2023 Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2023 10:18:00
Składania : 28-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-08-2023 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.4 2023-07-25 10:18:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 463.15 2023-07-25 10:18:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 1637.45 2023-07-25 10:18:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawcy-sig.pdf pdf 443.86 2023-07-31 13:44:28 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ - Zmodyfikowany Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 281.73 2023-07-31 13:44:28 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 do SWZ - Zmodyfikowany Formularz Ofertowy.docx docx 74.14 2023-07-31 13:44:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 2-sig.pdf pdf 416 2023-08-09 08:53:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 3-sig.pdf pdf 422.27 2023-08-14 14:06:23 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (002).pdf pdf 250.01 2023-08-28 13:05:57 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻNIENIE-część III-sig.pdf pdf 304.72 2023-09-05 13:42:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborzecz. I STRONA kopia-sig.pdf pdf 329.35 2023-09-21 13:29:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborzecz. II STRONA-sig.pdf pdf 329.24 2023-09-21 13:29:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-21 13:29 Ilona Maciak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I i części II postępowania - 21.09.2023 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-05 13:42 Dorota Koczakowska Unieważnienie postępowania dla części III zamówienia

UNIEWAŻNIENIE-część [...].pdf

2023-08-28 13:05 Dorota Koczakowska Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-08-28 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć:
na I część zamówienia "Urządzenia wielofunkcyjne na potrzeby pracowników ZTM" - 62.238,00 zł brutto,
na II część zamówienia: "Urządzenia wielofunkcyjne dla Punktów Obsługi Klienta" - 18.081,00 zł brutto,
na III część zamówienia: "Monitor komputerowy" - 18.450,00 zł brutto.
2023-08-14 14:06 Dorota Koczakowska Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 3

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2023-08-09 08:53 Dorota Koczakowska Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 2

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2023-07-31 13:44 Dorota Koczakowska Odpowiedzi na pytania Wykonawcy

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].pdf

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 638