Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sporządzenie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Marek Bednarz
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Planowania Przestrzennego i Budownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 24-07-2023 11:13:00
Składania : 28-07-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Opis przedmiotu zamówienia:

Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krosna „Śródmieście XVI” w zakresie określonym uchwałą w sprawie przystąpienia Nr LXI/1690/23 Rady Miasta Krosna z dnia 30 czerwca 2023 r.
  • miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krosna „Przemysłowa VIII” w zakresie określonym uchwałą w sprawie przystąpienia Nr LXI/1691/23 Rady Miasta Krosna z dnia 30 czerwca 2023 r.
  • zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krosna „Suchodół XI” ul. Polna w zakresie określonym uchwałą w sprawie przystąpienia Nr LIX/1631/23 Rady Miasta Krosna z dnia 27 kwietnia 2023 r.

W załączeniu uchwały wraz z uzasadnieniami i analizami dot. ww. planów.

W skład zamówienia wchodzi sporządzenie dwóch planów i zmiany planu oraz opracowanie treści wszystkich pism, ogłoszeń, wykazów, załączników itp., w ilości wystarczającej do przekazania do uzgodnień i opiniowania oraz przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przed uchwaleniem projektów planów i zmiany planu w formacie edytora aktów prawnych XML i dokumentacji procesów planistycznych powstałych w toku sporządzania poszczególnych planów i zmiany planu, udział Wykonawcy w dyskusjach publicznych i w sesji Rady Miasta Krosna dot. uchwalenia planów i zmiany planu stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający dostarczy Wykonawcy mapy zasadnicze w postaci wektorowej.

Po uchwaleniu i opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego planów i zmiany planu Wykonawca przekaże: 8 egzemplarzy uchwał (w tym 7 kolorowych) wraz ze wszystkimi załącznikami, 2 egzemplarze prognozy finansowej, 2 egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko, 2 egzemplarze wersji elektronicznej dla każdego planu i zmiany planu. Wymagane jest opracowanie dokumentów w postaci tradycyjnej (papierowej) oraz w postaci zapisu komputerowego na nośniku CD. Załączniki graficzne należy wykonać i przekazać w formatach jpeg, dwg i shp. Ostateczny zapis załączników graficznych należy wykonać na podkładzie mapowym, zachowując współrzędne w obowiązującym układzie odniesień przestrzennych 2000, pas 7 południk osiowy 21, przy czym nie należy obracać rysunku, a linie, które biegną po granicach działek muszą być poprowadzone po tych granicach z dokładnością, z jaką jest prowadzona mapa.

Informacje dotyczące planowania przestrzennego w gminie, obowiązujące plany oraz studium uwarunkowań dostępne są na stronie: http://www.krosno.pl/pl/dla-mieszkancow/mapy-i-plany/plan-zagospodarowania-miasta/


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 134743200  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1631-23.pdf pdf 3312.36 2023-07-24 11:13:00 Postępowanie
1690-23.pdf pdf 2588.42 2023-07-24 11:13:00 Postępowanie
1691-23.pdf pdf 3211.77 2023-07-24 11:13:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie mpzp „Śródmieście XVI”, mpzp „Przemysłowa VIII” i zmiany mpzp „Suchodół XI” ul. Polna - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Referencje - Proszę o załączenie referencji potwierdzających sporządzenie w ostatnich 3 latach co najmniej trzech miejscowych planów (lub zmian) opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Warunki płatności - Płatność w 4 etapach (30% po akceptacji projektu z uwzględnieniem wniosków, 20% po uzyskaniu wszystkich wymaganych uzgodnień i opinii, 20% po przekazaniu projektu do uchwalenia, 30% na zakończenie umowy – po opublikowaniu uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego). Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury za dany etap. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Zakończenie procedury (przekazanie wymaganych umową egzemplarzy planów i zmiany planu po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa) - 12 miesięcy od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276