Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.37.2023 SA.270.37.2023 Dostawa pługa obracalnego dla Nadleśnictwa Starachowice

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2023 11:58:00
Składania : 14-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-08-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE


1. Zamawiający: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice z siedzibą ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14d, 27-200  Starachowice, woj. świętokrzyskie  tel/fax  041 274-76-20 e‑mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl

- Pisma, wiadomości, informacje prosimy składać za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice (dalej: Platforma Zakupowa)

- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 do 1500

2. Tryb udzielenia zamówienia:

2.1.    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710).

2.2.    Postępowanie prowadzone jest przez komisję przetargową Nadleśnictwa Starachowice, powołaną Zarządzeniem nr 6 Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice z dnia 31.03.2021 r.

2.3.    Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360).

3. Przedmiot zamówienia: Dostawa pługa obracalnego dla Nadleśnictwa Starachowice

4. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączoną specyfikacją warunków zamówienia (swz) oraz załącznikami do swz.

5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zamówienia.

 

8.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

8.1.   O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:

8.1.1. Dysponują wystarczającą wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

8.1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

8.2.    Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 8.1. dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach o których mowa w pkt. 9. Z treści załączonych oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnia.

8.3.    Wykonawca, który nie spełni wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

9.      Informacje o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

9.1.   Oferta musi zawierać następujące oświadczenia:

9.1.1.   Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje wystarczającą wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie należy złożyć poprzez potwierdzenie w ofercie na platformie zakupowej w części „Kryteria i warunki formalne”.

9.1.2.   Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do swz.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

10.1 Jedynym kryterium oceny ofert jest cena realizacji przedmiotu zamówienia.

10.2 Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.

10.3 Oferty oceniane będą w dwóch etapach.

I etap ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.

W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu. 

  

O wyborze najkorzystniejszej oferty, decyduje najniższa cena realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów).

W wyniku postępowania, Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wystawione zamówienie.

Dodatkowe informacje dot. rozpatrzenia ofert zawarto w ust. 16 swz.

11.  Wymagania dotyczące wadium.

11.1 Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)

11.2 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 14.08.2023 r. do godz. 1000 (terminem spełnienia wpłaty wadium jest termin uznania wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego)

11.3. Wadium należy wnieść, przelewem na rachunek Zamawiającego, nr ING Bank Śląski O /Starachowice 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721.

11.4. Zasady zwrotu / zatrzymania wadium zostały określone w ust. 11 swz.

12. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Aneta Hud - Tel.: 41 274 76 20 w 33

godziny urzędowania Nadleśnictwa: od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500



13. Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy składać za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.08.2023 r. do godz. 1000

14. Termin związania ofertą

14.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

14.2. Bieg terminu związania ofertą zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

15. Środki ochrony prawnej

15.1. Wykonawcy, który złożył ofertę cenową przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników wyboru oferty najkorzystniejszej.

15.2. Nadleśniczy rozpatruje odwołanie w terminie 3 dni roboczych. W przypadku uznania zasadności odwołania, Zamawiający powtarza procedurę w niezbędnym zakresie wynikającym z uznanego odwołania, powiadamiając wszystkich Wykonawców.

15.3. W przypadku nie uwzględnienia odwołania Nadleśniczy powiadomi o tym Wykonawcę wnoszącego odwołanie.

15.4. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, oraz bez prawa do protestów i odwołań.

___________________________________________________________________________________________________________________


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik nr 3 do SWZ.pdf pdf 306.05 2023-07-27 11:58:00 Postępowanie
Oświadczenie Wykonawcy, że nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ.pdf pdf 234.26 2023-07-27 11:58:00 Postępowanie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ.pdf pdf 422.01 2023-07-27 11:58:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 266.57 2023-07-27 11:58:00 Postępowanie
Oświadczenie Wykonawcy, że nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ.pdf pdf 234.26 2023-07-27 11:58:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pług obracalny Agro-Masz model POL 3+ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 dni od daty zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Podana cena zawiera wszystkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym koszt transportu i dostawy pługa do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego oraz jego rozładunku w miejscu dostarczenia pod adresem Kutery 1, 27-230 Brody. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczam, że dysponuję wystarczającą wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Znajomość swz - Oświadczam, że zapoznałem się z specyfikacją warunków zamówienia i wchodzącymi w jej skład załącznikami i akceptuje je bez zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
7 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę załączyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do swz (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie Wykonaw [...].pdf

(0)
8 Informacja o wartości zapasowych kompletów części eksploatacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ) w Wymaganiach dodatkowych w pkt. 3 - Wykonawca winien wpisać wartość zapasowych kompletów ujętą w ofercie w PLN. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267