Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DLS.070.64.2023 Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12 oraz jej usunięcie.

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 12:23:00
Składania : 01-08-2023 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 604-21-79-40. 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykonanie przeglądu serwisowego 2023 rok tablice peronowe- na DA Poznań Główny-projekt umowy.docx docx 46.95 2023-07-21 12:23:00 Kryterium
Wykonanie przeglądu serwisowego 2023 rok tablice peronowe- na DA Poznań Główny-projekt umowy.docx docx 46.95 2023-07-21 12:23:00 Kryterium

Komunikaty

2023-08-14 09:07 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z postępowaniem: DLS.070.64.2023 Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12 oraz jej usunięcie (ID 796778), Zamawiający uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt a) OWZ postępowanie zostało unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze st Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu, wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12, w której najprawdopodobniej nie działa switch małe urządzenie bądź zasilacz tego switcha, odpowiadający za przesyłanie danych na ekran tablicy, w tym sprawdzenie tych urządzeń pod względem zasilania, oraz usunięcie usterki. Zakres czynności do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy w zakresie przeglądu serwisowego obejmuje: 1) sprawdzenie stanu technicznego (stan obudowy, poprawność montażu, sprawdzenie mocowań), 2) sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych, 3) sprawdzenie poprawności działania chłodzenia (pasywnego/aktywnego), 4) sprawdzenie poprawności wyświetlania, 5) czyszczenie tablicy wewnątrz i zewnątrz (elektroniki, ekranu, obudowy), 6) wykonanie drobnych prac konserwacyjno – serwisowych (dokręcenie śrubek itp.), 7) wskazanie ewentualnego zakresu prac naprawczych, wraz z oszacowaniem ich kosztu netto, z określeniem skali pilności, o ile potrzeba ich wykonania zostanie ustalona przez Wykonawcę. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 21 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w IPU Zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz.

Wykonanie przeglądu [...].docx

(0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 6 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Wstępny projekt istotnych postanowień umownych - W przypadku posiadania uwag do IPU, proszę o stosowny komentarz.

Wykonanie przeglądu [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 204