Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Create an account
  • Log in
    Forgot the password?
Zakupowa logo
  • Create an account
  • Log in
    Forgot the password?
  • 07:03:07
    • PL
    • EN
  1. Main page
  2. Proceeding ID 796667
In this proceeding it is necessary to sign documents with a qualified signature, trusted or personal electronic signature, depending on the type of the procedure. A full list of Polish providers of qualified electronic signature is available after clicing the link.
Your offer was not placed. Encryption of offer failed. Please try again later.
Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Get a deposit

Check how to do it - Video

Proceeding ID: 796667 : SP.SAN. ZA.253.14.2023 Dostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu „Przebudowa i rozbudowa kompleksu sanatoryjnego Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Marta Lizut
  • Organization
    Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
  • Message to the buyer

Terminy

  • Published
    2023-07-21 11:31:00
  • Placing offers
    2023-08-10 10:00:00
  • Opening of offers
    2023-08-10 10:30:00
  • Procedure
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Type
    Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments
Download all attachments

Name
Extension
Size (kB)
Publishing date
Source
Download
Zał. Nr 6b - Zestawienie cenowe dla częsci 2.docx docx 47.98
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik nr 1a - OPZ - cz 1 - meble - cz. mieszkalno-noclegowa.pdf pdf 353.66
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik nr 1b - OPZ - cz 2 - meble - cz. reprezentacyjna, socjalna, biurowa.pdf pdf 356.69
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik nr 1c OPZ - ZAŁOŻENIA OGÓLNE.docx docx 18.13
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik nr 1d - OPZ - Wizualizacja pomieszczeń.zip zip 24174.13
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik Nr 3 do SWZ Wzór formularza ofertowego.docx docx 42.29
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Załącznik nr 4 do-SWZ - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.docx docx 34.25
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 177.7
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
SWZ-sig.pdf pdf 693.81
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Zał. Nr 2- Projekt Umowy.pdf pdf 355.02
2023-07-21 11:35:28
Proceeding
Zał. Nr 6a - Zestawienie cenowe dla częsci 1.docx docx 48.77
2023-07-21 11:37:24
Proceeding
Załącznik nr 1d - OPZ - Wizualizacja pomieszczeń.zip zip 24174.13
2023-07-21 11:37:25
Proceeding
Zał. Nr 4a - Wzór Oświadczenia Podmiotu Udostępniającego Zasoby.docx docx 27.86
2023-07-21 11:37:25
Proceeding
Zał. Nr 5 - Wzór Oświadczenia Wykonawców Wspólnie Ubiegających się o Udzielenie Zamówienia.docx docx 21.02
2023-07-21 11:37:25
Proceeding
Zał. Nr 6 do SWZ Wzór wykazu dostaw.doc doc 54
2023-07-21 11:39:04
Proceeding
zmiana SWZ z dnia 28.07.2023.pdf pdf 99.26
2023-07-28 11:47:55
Proceeding
zaktualizowany Zał. Nr 2- Projekt Umowy 28.07.2023.pdf pdf 354.57
2023-07-28 11:47:55
Proceeding
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 01.08.2023.pdf pdf 39.46
2023-08-01 11:06:34
Public message
Zmiana-TSO i TZO-z-dnia-01.08.2023.pdf pdf 161.34
2023-08-01 11:06:34
Public message
Zaktualizowany załącznik nr 1b do SWZ - OPZ - cz 2 - meble - cz. reprezentacyjna, socjalna, biurowa zmiana z dnia 02.08.2023.pdf pdf 486.15
2023-08-02 14:27:07
Public message
Zmiana SWZ, OPZ, TSO i TZO z dnia 02.08.2023.pdf pdf 219.83
2023-08-02 14:27:07
Public message
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.08.2023.pdf pdf 44.18
2023-08-02 14:27:07
Public message
informacja otwarcie ofert.pdf pdf 185.78
2023-08-10 10:52:04
Public message
Informacja o wyborze i dorzuceniu ofert.pdf pdf 242.01
2023-09-07 09:36:42
Public message

Announcements Send a message to buyer

2023-09-07 09:36:42
Marta Lizut Zamawiający publikuje informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej dla 1 i 2 części postępowania oraz informacje o ofertach odrzuconych. Szczegóły w treści załącznika.

Załączniki

  • Informacja o wyborze [...].pdf
2023-08-10 10:52:04
Marta Lizut Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp publikuje informację o złożonych ofertach

Załączniki

  • informacja otwarcie [...].pdf
2023-08-10 10:00:00
Buyer message Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć następujące kwoty:
część 1 – „Dostawa i montaż mebli dla części mieszkalno-noclegowej” - 671 164,68 zł brutto
część 2 - Dostawa i montaż mebli dla części reprezentacyjnej, socjalnej oraz biurowej” - 363 253,32 zł brutto
2023-08-02 14:27:07
Marta Lizut Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania do treści SWZ.
Zamawiający informuje jednocześnie o zmianie treści SWZ, OPZ, terminów składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą.
W załączeniu zaktualizowany opis przedmiotu zamówienia dla części drugiej zamówienia.

Załączniki

  • Zaktualizowany załąc [...].pdf
  • Zmiana SWZ, OPZ, TSO [...].pdf
  • ogłoszenie o zmianie [...].pdf
2023-08-01 11:06:34
Marta Lizut Zamawiający zmienia termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą.
Szczegóły w załącznikach.

Załączniki

  • ogłoszenie o zmianie [...].pdf
  • Zmiana-TSO i TZO-z-d [...].pdf

Import offer

Import an XLS offer in 3 easy steps:

  1. Download Proceeding template
  2. Open and complete it on your computer
  3. Select the saved file and upload it below

Data saved in the XLS file will be imported into the offer submission form

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required 0

Attachment

Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

Instructions for packing and dividing files

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Attachment

Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

Instructions for packing and dividing files

0

Attachment

Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

Instructions for packing and dividing files

Get data from Gus

Attention

n this procedure, the time to accept offers has come to an end. The submitted offer will go to the submitted after time section.

The number of page views:
927

Warning!

We have detected that this offer has already been submitted from the address: and has status: .
When submitting a new offer, the old will receive the Withdrawn status.
Do you want to continue submitting your new offer?
No

Ask private question to the buyer


0

Enter the code that was sent to the specified e-mail address

Invalid verification code

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

The verification code was not received? Send again

Sending the message means acceptance of the Conditions and Privacy policy of the platformazakupowa.pl operator.

The message hasn"t been sent

Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?

Attachments

Zakupowa
  • Main Page
  • Rules and Policies
  • Privacy policy
  • Supplier support
  • FAQ
  • Contact

This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our privacy policy.

Accept Reject