Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.201.52.2023 Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację budynku przy ul. Albańskiej 22 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 09:43:00
Składania : 18-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-08-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00 2023_BZP 00318659_01.pdf pdf 149.84 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
00 SWZ ZP.201.52.2023.pdf pdf 344.9 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
01-08 formularze ZP.201.52.2023.docx docx 57.55 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
09 PPU ZP.201.52.2023.pdf pdf 800.4 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
10 dokumentacja ZP.201.52.2023.7z.001 001 307200 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
10 dokumentacja ZP.201.52.2023.7z.002 002 200423.96 2023-07-21 09:43:00 Postępowanie
2023.08.18 informacja o ofertach ZP.201.52.2023-sig.pdf pdf 326.31 2023-08-18 11:15:00 Publiczna wiadomość
2023.09.29 wybór www ZP.201.52.2023-sig.pdf pdf 328.77 2023-09-29 09:39:24 Publiczna wiadomość
2023.10.03 unieważnienie czynności ZP.201.52.2023.pdf pdf 147.86 2023-10-03 11:37:49 Publiczna wiadomość
2023.10.03 wybór www ZP.201.52.2023.docx.pdf pdf 118.32 2023-10-03 11:52:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-03 11:52 Grzegorz Pęczek W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

2023.10.03 wybór www [...].pdf

2023-10-03 11:37 Grzegorz Pęczek W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o unieważnieniu czynności w postępowaniu.

2023.10.03 unieważni [...].pdf

2023-09-29 09:39 Grzegorz Pęczek W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

2023.09.29 wybór www [...].pdf

2023-08-18 11:15 Grzegorz Pęczek Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje informację o ofertach złożonych w postępowaniu.

2023.08.18 informacj [...].pdf

2023-08-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 259 635,15 zł brutto.
2023-08-03 06:59 Grzegorz Pęczek Zamawiający informuje, że 8 sierpnia 2023 r. o godz. 10:00 odbędzie się wizja lokalna.
Osobą do kontaktu w tej sprawie jest Pani Agnieszka Staszak, tel. 570-335498.

Z poważaniem
Grzegorz Pęczek
2023-07-24 10:06 Grzegorz Pęczek W związku z wnioskiem wykonawcy o wyznaczenie terminu wizji lokalnej Zamawiający informuje, że wizja
lokalna odbędzie się w dniu 27 lipca 2023 r. o godzinie 9:30. Osobą, z którą można się kontaktować w sprawie
wizji lokalnej jest Pani Agnieszka Staszak, tel. 570-335498.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1557