Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2023 16:47:00 |
Składania : | 26-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowych na trzy zadania inwestycyjne:
a) Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Frezji w Gliwicach -Smolnica (zadanie nr 1)
b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Samborskiej w Gliwicach (zadanie nr 2)
c) Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bukowej (Kościelnej) w Gliwicach – Smolnica (zadanie nr 3)
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załącznikach nr 3-5 (Opisach przedmiotu zamówienia) oraz załącznikach nr 6-8 (mapach) do Materiałów Przetargowych w poszczególnych częściach, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do Materiałów Przetargowych.
Wymagany termin gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy
2.Kod CPV:
71220000- Usługi projektowania architektonicznego
71248000- Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.Termin realizacji: Każdy projekt w ramach poszczególnych zadań wykonywany ma być w trzech etapach – zgodnie z HRF.
ETAP I – do 29.02.2024 r. r. Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia, w szczególności Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF
ETAP II – do 31.03.2024 r. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z HRF.
ETAP III – nadzór autorski – do końca budowy
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych PWiK Sp. z o.o. z dnia 22.12.2021 r.
6. Warunki do postępowania (dla każdej części-zadania):
1) Wiedza i doświadczenie:
O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej, która swoim zakresem obejmowała budowę/ przebudowę/ rozbudowę/ odbudowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy min. 200 mm oraz długości min. 100 mb.
2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jednym projektantem (który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia), posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie zawodowe min. 3 lata.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców na więcej niż jedno zadanie, wystarczające będzie spełnienie powyższych wymagań w ramach jednego zadania. Nie jest konieczne sumowanie warunków.
7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 9-11do Materiałów Przetargowych
3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami
4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych
8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129).
9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert.
11. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3-5 do Materiałów Przetargowych,
4) Mapy- Załącznik nr 6-8 do Materiałów Przetargowych,
5) Harmonogram rzeczowo- finansowy – Załącznik nr 9-11 do Materiałów Przetargowych,
6) Wykaz osób – Załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych,
7) Wykaz usług – Załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-21 15:28 | Patrycja Kandyba | Raport wyboru ofert |
2023-07-26 14:08 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2023-07-25 13:05 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia treści MP |
Komunikaty