Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/22/2023 „Opracowanie dokumentacji projektowych na trzy zadania inwestycyjne”

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 16:47:00
Składania : 26-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 26-07-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1.Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  Opracowanie dokumentacji projektowych na trzy zadania inwestycyjne:

a) Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Frezji  w Gliwicach -Smolnica (zadanie nr 1)

b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Samborskiej  w Gliwicach (zadanie nr 2)

c) Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bukowej (Kościelnej) w Gliwicach – Smolnica (zadanie nr 3)

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załącznikach nr 3-5 (Opisach przedmiotu zamówienia) oraz załącznikach nr 6-8 (mapach) do Materiałów Przetargowych w poszczególnych częściach, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy

2.Kod CPV: 

71220000- Usługi projektowania architektonicznego

71248000- Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

3.Termin realizacji: Każdy projekt w ramach poszczególnych zadań wykonywany ma być w trzech  etapach – zgodnie z HRF.

ETAP I – do 29.02.2024 r. r. Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia, w szczególności Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF

ETAP II – do 31.03.2024 r. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z HRF.

ETAP III – nadzór autorski – do końca budowy

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

•  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

Zamawiający odrzuci  ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych PWiK Sp. z o.o. z dnia 22.12.2021 r.


6. Warunki do postępowania (dla każdej części-zadania):

1) Wiedza i doświadczenie:

O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej, która swoim zakresem obejmowała budowę/ przebudowę/ rozbudowę/ odbudowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy min. 200 mm oraz długości min. 100 mb.

2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jednym projektantem (który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia), posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie zawodowe min. 3 lata.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców na więcej niż jedno zadanie, wystarczające będzie spełnienie powyższych wymagań w ramach jednego zadania. Nie jest konieczne sumowanie warunków.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 9-11do Materiałów Przetargowych

3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych, wraz          z uprawnieniami 

4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych

8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania  się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129). 

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną   w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. 

11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy  – Załącznik nr  2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3-5 do Materiałów Przetargowych,

4) Mapy- Załącznik nr 6-8 do Materiałów Przetargowych,

5) Harmonogram rzeczowo- finansowy – Załącznik nr 9-11 do Materiałów Przetargowych,

6) Wykaz osób – Załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych,

7) Wykaz usług – Załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
HRF-y.zip zip 40.97 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
MAPY.zip zip 749.36 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 1061.68 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.zip zip 652.87 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 315.82 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy (1).doc doc 64.5 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 - Wykaz osób.docx docx 24.02 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 - Wykaz usług.docx docx 19.07 2023-07-20 16:47:00 Postępowanie
Wyjasnienia treści MP.pdf pdf 247.64 2023-07-25 13:05:51 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 523.59 2023-07-26 14:08:56 Publiczna wiadomość
Raport wyboru ofert.pdf pdf 531.11 2023-09-21 15:28:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-21 15:28 Patrycja Kandyba Raport wyboru ofert

Raport wyboru ofert. [...].pdf

2023-07-26 14:08 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-25 13:05 Patrycja Kandyba Wyjaśnienia treści MP

Wyjasnienia treści M [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Frezji w Gliwicach -Smolnica (zadanie nr 1) Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 9 do Materiałów Przetargowych 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych 1 usługa - (0)
2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Samborskiej w Gliwicach (zadanie nr 2) Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 10 do Materiałów Przetargowych 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych 1 usługa - (0)
3 Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bukowej (Kościelnej) w Gliwicach – Smolnica (zadanie nr 3) Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 11 do Materiałów Przetargowych 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – załącznik nr 12 do Materiałów Przetargowych, wraz z uprawnieniami 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- załącznik nr 13 do materiałów Przetargowych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 2. Wynagrodzenie będzie płatne w następujących częściach: a) Zapłata 60 % wynagrodzenia nastąpi po terminowym przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z HRF – ETAP I, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,. b) Zapłata 30 % wynagrodzenia nastąpi po terminowym przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z HRF – ETAP II i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót do którego nie wniesiono sprzeciwu, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,. c) Zapłata 10 % wynagrodzenia za pełnienie nadzoru autorskiego nastąpi po zatwierdzeniu zgłoszenia zakończenia robót przez organ nadzoru budowlanego, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Każdy projekt w ramach poszczególnych zadań wykonywany ma być w trzech etapach – zgodnie z HRF. ETAP I – do 29.02.2024 r. r. Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia, w szczególności Projekt Techniczny, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF ETAP II – do 31.03.2024 r. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z HRF. ETAP III – nadzór autorski – do końca budowy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 484