Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/38/2023 Dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu” – nr 4C

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 14:33:00
Składania : 28-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 153.06 2023-07-20 14:33:00 Postępowanie
SWZ_ZP_38_2023_ZIT_4C_Meble_ze_stali_nierdz_Komputery.pdf pdf 1008.35 2023-07-20 14:33:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI_1_5.zip zip 7216.57 2023-07-20 14:33:00 Postępowanie
1_Wyjaśnienia_25072023.pdf pdf 243.31 2023-07-25 12:44:04 Publiczna wiadomość
2_Wyjaśnienia_25072023.pdf pdf 172.71 2023-07-25 12:44:04 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert_ZP_38_2023.pdf pdf 53.3 2023-07-28 12:11:38 Publiczna wiadomość
OFERTY_PZ.rar rar 14887.3 2023-07-28 12:11:38 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_24082023.pdf pdf 205.98 2023-08-24 14:40:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-24 14:40 Andrzej Żuk INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp poniżej 215 000 Euro na dostawy i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu” – nr 4C.” Nr spr. ZP/38/2023

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-07-28 12:11 Andrzej Żuk Informacja z otwarcia ofert ZP/38/2023. Zgodnie z art. 74 ust.2 pkt.1 ustawy Pzp zamawiający udostępnia oferty które wpłynęły w niniejszym postępowaniu

Informacja_z_otwarci [...].pdf

OFERTY_PZ.rar

2023-07-28 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 561 030,00 zł w tym na:
Pakiet nr 1 – Krzesła, fotele, sofa: 32 530,00 zł
Pakiet nr 2 – Wózki do przewozu: 64 000,00 zł
Pakiet nr 3 – Asortyment ze stali nierdzewnej: 391 900,00 zł
Pakiet nr 4 – Zestawy komputerowe, projektor, ekran: 72 600,00 zł
2023-07-25 12:44 Andrzej Żuk WYJAŚNIENIA NR 1 I 2 Z DNIA 25.07.2023R.

1_Wyjaśnienia_250720 [...].pdf

2_Wyjaśnienia_250720 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 715